Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Onderstaande post was ca. 2 jaar geleden. In oktober 2010 ga ik weer voor 3 weken naar Japan!!
Afgelopen weekend tickets geboekt voor Japan mensen, niet voor langere tijd maar ik ga twee weken vakantie vieren met mijn wederhelft.
Ik vertrek begin oktober, dus tot die tijd kunnen alle smeekbedes worden ge-PM'ed, al vrees ik dat ik er niet echt aan toe zal komen in de paar dagen dat ik kan gaan games shoppen. Denk dat ik alleen voor limited stuff ga op Consolegebied en voor de rest Arcade only ga, maar dit zal volgende week wel weer anders zijn.
Neemt niet weg dat het natuurlijk weer kick ass gaat worden, paar mooie updates op de homepage, zooi nieuwe coole foto's en misschien wel een TGS verslag, al zit ik daar nog een beetje over te twijfelen i.v.m. de planning.
Anyway, zal deze topic een beetje gebruiken als update topic, om later zelf ook nog eens terug te kunnen lezen waar het weer allemaal begon, welke goede voornemens ik nu heb en hoe weinig er uiteindelijk van terecht komt en ik uiteindelijk toch weer met andere shit thuis kom dan ik dacht en andere dingen doe dan ik plan.
Keep you posted.