legztec":1suchpp2 said:het leuke hieraan is dat je ook echt keyboard speelt ipv guitar hero waar je knopjes indrukt ipv daadwerkelijk fretten moet pakkken
rklok":16wrd3lu said:Ik heb hem stiekum al eens geprobeerd![]()
Geweldig!!!Keyboardmania 2nd Mix - AKUMAJO DRACULA MEDLEY
almighty":2kwi40v8 said:Geweldig!!!Keyboardmania 2nd Mix - AKUMAJO DRACULA MEDLEY
Alleen de soundtrack is al uber, gewoon kippenvel 8)
Ook mooi gespeeld![]()
ne0":1u3n0kzv said:Ik wil m best eens proberen maar wel als ik in de buurt ben (schoonfamilie in bunnik), en na de zomerZit midden in verhuizing/verbouwing, de boel moet eerst op orde zodat ik mn eigen cab kan ophalen bij hassan!