What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Kast Vervoer

ruderudie":2r9wo4vx said:
Ik vind het wel vrij duur als die kast niet in goede staat is. Dit zijn van die kasten die ze in België altijd hebben, staan ook erg vaak op marktplaats voor een prikkie. ik zou zeggen haal een kast uit Nederland. Gewoon een high tech ziet er nog beter uit vind ik, misschien even op www.flipperkast.nl of iets dergelijks kijken.
Ik had een 2 slots high tech via marktplaats gekocht voor 225 met 3 games en die was in zeer goede staat. Hij staat nu bij Muzzle (ook actief op dit forum) en hij is er ook zeer tevreden mee. Ik vind bij deze kasten alleen het nadeel dat je zo'n verzonken scherm hebt met een glasplaat ervoor, maar ieder zijn meug.

Ik ben inderdaad wel tevreden met die High Tech kast :). Ik vind het een lelijk ding, maar hij speelt erg lekker vind ik zelf.

Je hebt hem wel mooi met aardige winst aan mij doorverkocht dan (ik heb er 300 voor betaald met 2 games) ;). Hehe, naja ook gewoon mijn eigen fout, ik wilde erg graag een kast en ging dus gewoon snel akkoord.
Maar ik heb er zeker geen spijt van. Zeker sinds ik er wat meer toffe games voor heb staat de kast regelmatig aan :).
 
Ja Muzzle klopt dat ik hem met winst heb doorverkocht, ik heb hem wel in Nijmegen op moeten halen wat ook wel aardig wat heeft gekost. Alles bij elkaar dus aantal tientjes op verdient. 300 is ie zeker waard, verkoop je hem zo weer voor. Maar goed, dat is een beetje mijn bijverdienste he, beunen in computerland 😉 , moet wel om je hobbies te kunnen bekostigen.

Al met al denk ik toch met weemoed terug aan mijn high tech, echt een lelijk maar degelijk ding en veel lol mee gehad. Tot mijn pc doorfikteen ik snel geld moest hebben..... Ik ben het volledig met Ziek eens dat wij altijd op een stan up kast hebben gespeeld en dit dus gevoelsmatig aantrekkelijker is dan een candy.
 
ruderudie":qear4kai said:
Ja Muzzle klopt dat ik hem met winst heb doorverkocht, ik heb hem wel in Nijmegen op moeten halen wat ook wel aardig wat heeft gekost. Alles bij elkaar dus aantal tientjes op verdient. 300 is ie zeker waard, verkoop je hem zo weer voor. Maar goed, dat is een beetje mijn bijverdienste he, beunen in computerland 😉 , moet wel om je hobbies te kunnen bekostigen.

Al met al denk ik toch met weemoed terug aan mijn high tech, echt een lelijk maar degelijk ding en veel lol mee gehad. Tot mijn pc doorfikteen ik snel geld moest hebben..... Ik ben het volledig met Ziek eens dat wij altijd op een stan up kast hebben gespeeld en dit dus gevoelsmatig aantrekkelijker is dan een candy.

Zelf verkoop ik ook wel eens iets door met winst natuurlijk :). Vind ik ook logisch.

Ik ben er nogsteeds erg tevreden mee :) ik hoop dat hij nog een tijd meegaat.
 
zo'n hih tech vind ik wel minder eruit zien.

en ja pinball.nl daar ga ik dus heen daar staan deze kasten.

tjah zou beter zijn als het een street fighter dedicated was, maar die zie je nergen in nederland.

ook grappig er is nu een gast op marktplaats die die simpsons kast voor 800 wil verkopen gesproken over winst lol.

Ik ga alsnog ff kijken bij pinball, vind die masterplay niet mooierr jammer genoeg, de prijs is wel mooi daarnietvan maar die mvsjes erbij vind ik ook cool.

nogmaals bedankt voor de meningen, begin wel een beter plaatje te krijgen
 
Een masterplay is ook niet te tillen en als die naar boven zou moeten heb je echt een probleem.
Zie trouwens niet meer die advertentie staan op martplaats, heb mischien nog intresse in wat mvs/jamma games.
 
Ja mijn laatste mail is ook nooit beantwoord, ga van het weekend pas bellen en kijken bij ze.

Bereid je maar voor de prijzen. denk dat je zeker die 2 turtles pcbs wilt :P

Ik wou het eerste pcb dat ik ooit heb gespeeld hebben Roc'n Rope

85 euro was toch iets aan de hooge kant voor me :/
 
Niks gezien van zijn pcb collectie, turtels heb ik al maar zoek nog wel deel 2 :P
Weet niet wat hij nog meer heeft liggen, maar aangezien ik z'n advertentie niet meer kan vinden wordt het vrij lastig...

succes trouwens, ben benieuwd of je eruit kan komen!
 
thx :) , heb hem ff een meeltje gestuurd voor turtles 2 (hoop dat het turtles in time)
 
een masterplay til je wel met 2 man naar boven en ik kan het weten daar ik op 2 hoog in amsterdam woon en dus een mad smalle en stijle trap heb.
hij mag binnenkort weer naar bedenen ivm verhuizing, wordt geen probleem.
Misschien dat ik hem zelfs wel ga verkopen en doorspaar voor een echte cab :)
 
tjah amsterdam is zker een stuck dichterbij, ik ben ook met z'n tweeen om die shit te slepen als ik hem koop.

Jammer dat niemand een dedicated street fighter heeft :S

cStreet_Fighter.jpg
cStreet_Fighter_II_-_Rainbow_Edition.jpg

cStreet_Fighter_II_-_The_World_Warrior.jpg
1048924447.jpg

cSuper_Street_Fighter_II_Turbo.jpg

1078130945.jpg
cCapcom_Vs_SNK__Millennium_Fight_2000.jpg

De eerst street fighter kast is gewoon erg nice, waar ik woonde hadden ze hem en het was echt te vet.
Die paarse Super street fighter kast is ook wel een favoriet van me.
En die capcom vs snk ook wel.

1079919834.jpg

ook wel nice :twisted:

Deze katen vinden jullie niet cool of welke wel ?
 
Zo eentje moet je zelf gewoon zo customizen.
Volgens mij zijn de helft van die kasten ook geen originelen.
Een marquee doet wonderen en dan nog wat instruction stickers en je bent klaar!
Kinko is je vriend
 
Die street fighter 1 is wel echt volgens mij.

Zelf bouwen is wel een stuk duurder trouwens, maar dan heb je wel je eigen design.

De design van nederlandse grafitti artiest Delta is wel sick:

DSCN0001x.jpg


Jammer dat het zo'n tron stick is en niet gewoon een vechtende sanwa.
 
Vandaag gelukt, gewoon liggen in een station wagen.

Ik heb hem met:

Metal slug
Metal slug X
Puzzle Bobble
Ninja Master
en Windjammers erbij.

Echt blij mee lekker geluid en groot beeld.

Alleen ik krijg hem niet de trap op met z'n tweeen dat ding is zwaar en ik ben te zwak. Moet ff meer vrienden optrommelen.
 
ZiEk":i9xs9gj0 said:
Vandaag gelukt, gewoon liggen in een station wagen.

Ik heb hem met:

Metal slug
Metal slug X
Puzzle Bobble
Ninja Master
en Windjammers erbij.

Echt blij mee lekker geluid en groot beeld.

Alleen ik krijg hem niet de trap op met z'n tweeen dat ding is zwaar en ik ben te zwak. Moet ff meer vrienden optrommelen.

Gefeliciteerd man, binnekort een foto bij je vezameling :roll:
Gelukkig had ik een vrij sterke buurman die me hielp met mijn kast want dat ding van mij was ook een kleine lullige 100 KG.
Opzich valt het nog wel mee, maar de omvang maakt het zo lastig tillen.
 
ja zeker voor al het hookie om dan moet ie zwaar getild worden daar gaf ik het op, tiepen voelt ook erg vreemd nu mijn armen zijn helemaaal verslapt.
 
Back
Top