"if it ain't broke don't fix it"
Stekkertje gaat idd op de stick de "losse eindjes" zal je op een zeker punt (logisch punt zou zijn de molex in je cp) op de corresponderende draden van de cabs jamma loom moeten zetten.
Maakt niet uit waar in de loom (wel de goede draad natuurlijk), check met een multimeter of je continuity hebt.
zwarte draad is je common ground, dan is die geidentificeerd.
Ik neem maar even aan dat je een joystick erin had zitten toen je de cab kocht.
Als die er nog in zit, is het makkelijk vast te stellen op welke van de 4 draden (van de nieuwe joystick) die je overhoudt, je op de jamma-loom (de draadjes op de "oude" joystick) moet aansluiten.
Heb je de oude joystick al losgekoppeld ? Merk voortaan draadjes die je loshaalt of maak veel (heul veel) fotoos.
En doe het anders proefondervinderlijk.
Stuurt ie naar beneden waar ie links had moeten sturen ? En weer een draad geidentificeerd. Kan niets mee stuk gaan is wel ff een klussie.
Trail en error en deductie komen een long way.
Ik zou alle draden van de jamma loom van de cab lekker laten zitten.
Ik heb geen tools om molex stekkers (grote kans dat je dan daarmee te maken gaat krijgen) te bewerken.
Wil je schakelen met verschillende draden, opstellingen in je cp is dit mss een oplossing
http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... topic=6.30
Dat houdt je cab lekker in tact en geeft je toch veel flexibiliteit en easy access.
Fingerboard hier:
http://www.coin.demon.co.uk/conectrs.htm#1
afaik geen nl-sellers