A
Anonymous
Guest
Zoals ik enkele weken geleden beloofd had zou ik nog wat nieuwe foto's posten van mijn DC collectie, aangezien ik weer wat nieuwe stuff binnen had gekregen. En ik wil natuurlijk ook nog eens een keer een plaatsje veroveren op de hoofdpagina van Nozomi, Ken, voor wat betreft de gamescollecties
De JPN en US titels zijn wat moeilijk te lezen maar de kenner heeft in een oogopslag zo wel gezien wat er zoal allemaal staat. De bovenste rij is sealed en heb ik laatst in Spanje nog opgeduikeld.
Nieuwe PAL controllers, nieuwe US controller en wat VMU's, Gun packs etc.
Hier staat alle systemen. Van de 'simpele' PAL consoles (waarvan eentje splinternieuw is) tot de betere JPN consoles zoals bijv de R7. Mede dankzij Nozomi's Community Store
Kon het niet laten om hier een close-upje van te maken. In vind het in zijn totaliteit gewoon een cool gezicht.
De compilatie met de bekende arcadeklassiekers vind ik wel tof. Hoef ik tenminste Shenmue 2 niet meer elke keer op te starten
Op dit moment ziet mijn huiskamer er zo uit. Zoals je kan zien is zilver mijn favoriete kleur 8) Nu nog een fatsoenlijke faceplate voor de 360.
De JPN en US titels zijn wat moeilijk te lezen maar de kenner heeft in een oogopslag zo wel gezien wat er zoal allemaal staat. De bovenste rij is sealed en heb ik laatst in Spanje nog opgeduikeld.
Nieuwe PAL controllers, nieuwe US controller en wat VMU's, Gun packs etc.
Hier staat alle systemen. Van de 'simpele' PAL consoles (waarvan eentje splinternieuw is) tot de betere JPN consoles zoals bijv de R7. Mede dankzij Nozomi's Community Store
Kon het niet laten om hier een close-upje van te maken. In vind het in zijn totaliteit gewoon een cool gezicht.
De compilatie met de bekende arcadeklassiekers vind ik wel tof. Hoef ik tenminste Shenmue 2 niet meer elke keer op te starten
Op dit moment ziet mijn huiskamer er zo uit. Zoals je kan zien is zilver mijn favoriete kleur 8) Nu nog een fatsoenlijke faceplate voor de 360.



