Zow, vandaag de trailer opgehaald. Ding is zo groot dat ie een eigen kenteken heeft. Wist ik veel

Maar allemaal weer geregeld dus ben nu de eigenaar van de trailer. Hij staat nu voor m'n deur totdat ik 'm bij een kennis van me kan stallen.
D'r is nog een boel werk aan maar dat heb ik er zeker wel voor over. Het zijn precies de dingen die ik zowiezo zou aanpakken zoals de klep en de vloer. Verder heeft ie wat barstjes in de lak etc. No biggy.
Het "mooiste" moet nog komen...
Ik koop 'm en ze hebben niet de moeite genomen om een paardedrol eruit te vegen. Dus zodra ik in Barendrecht aankom rij ik naar huis, trek m'n ouwe kloffie aan, pak een bezem en rij naar een bos om het netjes terug te geven aan de natuur. Staat er welgetelt binnen 10 seconden de milieupolitie naast me... WTF
Aangezien ik m'n oude kloffie aan trok had ik dus ook geen papieren bij me, behalve m'n Shadaloo visite kaartje. Kerel trok alles wat ik zei in twijfel dus ik nodigde hem uit om achter me aan te rijden naar m'n huis zodat ie m'n papieren kon zien. Krijg ik dus een dik vet proces verbaal aan m'n broek... haha
Waar is het in de wereld fout gegaan dat je een paardekeutel niet in de bosjes mag schuiven. :evil: