What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jinxz's mistery purchase

een 3 meter hoge plastic mario die in het riool is gebruikt omdat hij een plunger in zijn hand heeft.... als dat niet stinkt
 
Weegt meer dan 3x Darius Burst

vrachtwagen vol Dixies.............

images

Zie Chris slepen :D
 
Ik drop maar gewoon m'n bommetje ;)
Het is een .... wait for it ....

paardentrailer.

Haha Marcosan was erg dicht bij :)

De ultieme cab hauler. Groot als een motherf*cker, ruimte voor gemakkelijk 4-6 vewlix cabs, gestroomlijnd, polyester dus relatief licht en m'n subaru forrester kan 1500kg trekken. Gemaakt voor 1-2 paarden dus qua gewicht no issues, oprijplaat, padding aan de binnenkant, metalen profielen aan de binnenkant om cabs vast te binden, waterdicht etc. etc. ... geniaal ding.

Hij is 2e hands en heeft een kleine overhaul nodig maar dit is het model. Ik ga 'm nog behoorlijk onder handen nemen en overweeg serieus om er een eyecatcher van te maken door 'm de mario kogel look te geven. Met tekst op de achterkant als "Game BIG".

trailer2.jpg


trailer.jpg
 
Photoshop skills ftw. Ik zeg: do it. Die Bullet Bill look is briljant.

Kan de vloer van zo'n trailer echt zoveel hebben? Een paard weegt gemiddeld 500 kilo. Twee paarden 1000kg, misschien max 1500.

Zou lullig zijn als de Mario kogel tijdens het rijden ineens een Vewlix uitschijt :mrgreen:
 
Haha smiles veroorzaakt op een grijze dag.

Cageman":3ol9enwl said:
Photoshop skills ftw. Ik zeg: do it. Die Bullet Bill look is briljant.

Kan de vloer van zo'n trailer echt zoveel hebben? Een paard weegt gemiddeld 500 kilo. Twee paarden 1000kg, misschien max 1500.

Zou lullig zijn als de Mario kogel tijdens het rijden ineens een Vewlix uitschijt :mrgreen:

Fotoshop FTW inderdaad. Al is het een koud kunstje om dergelijke stikkers te laten drukken.

Gewicht klopt inderdaad. Het kleinste model heeft een max laadgewicht van 840 kg bovenop z'n eigen gewicht. Een Vewlix weegt tussen de 105 en 135 kg per stuk dus ik kan moeilijk boven het laadgewicht uitkomen.
Worst case weegt de trailer zelf 940 kg (volgens mij is het 750). Dan kan ik dus alsnog 4 a 5 Vewlix cabs sleuren.
M'n auto heeft permanent 4x4 en low-gearing dus het trekken zal niet het probleem zijn.
 
Die Mario kogel look is echt héél erg vet Chris.
Absoluut het allerbeste sticker-idee ever :)
 
Back
Top