What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse Sega Naomi board - Probleem 2

loempiavreter

Arcade Local
Joined
Oct 2, 2005
Messages
73
Reaction score
0
OP m'n laatste trip naar Japan een Sega Naomi aangeschaft met bijbehorende power supply. Hoewel het bij de power supply snel duidelijk word hoe ik hem kan omzetten naar de EU standaard van 230W door de switch de andere kant heen te schuiven, kan ik op de SEGA Naomi board niks vinden als dit. Hoef ik de SEGA naomi niet om te zetten naar 230W?
 
Output Volts van je PSU wijzigen niet. De Naomi krijgt geen 220 of 100 V alleen de input kant vd PSU krijgt dat.
 
Bedankt voor je antwoord!

Helaas heb ik en probleem:

Ik heb gepobeerd aan te doen, en alles gaat aan maar ik heb maar 2 keer beeld gekregen, waarna ik de Naomi logo zie en een bericht dat de gamboard niet herkent word (dit gat gepaard met luider geluid van de Naomi Koeler, als ik beeld krijg).

Maar de meeste keren krijg ik geen beeld (m'n tv zegt dat er helemaal geen connectie is). De koeler maakt minder geluid dan als ik beeld krijg?

Heeft iemand een idee wat er fout kan zijn?
 
Check of alle connectoren goed aangedrukt zitten en of er geen breuk of losse verbinding is.
 
Hij werkt nu :) Duurde beetje lang voordat ik ermee kon spelen.

Weet niet precies waar het aan lag, had een andere CRT tv gekocht, daar moest ik een SCART aansluiting op gebruiken (heb altijd de rood,wit,gele plugs zonder SCART converter gebruikt ervoorheen). En alles werkt prima op het geluid na want ik heb nog geen audio connector gefixed ervoor.

Kan ik die HORI power supply ook gebruiken voor andere systemen? (Naomi GD-Rom, Hikaru, model 2/3)?
 
Back
Top