What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse prinses bevalt van jongetje

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
De Japanse prinses Kiko, de vrouw van de tweede zoon van keizer Akihito, is bevallen van een zoon. Het kind kwam ter wereld met een keizersnede. Hij is de derde in de lijn van troonopvolging, na zijn oom en zijn vader.

Door de geboorte is de troonopvolging verzekerd. In Japan mogen alleen mannen de troon bestijgen. Omdat de zonen van de keizer tot nu toe alleen dochters kregen, gingen er stemmen op om meisjes bij wet gelijk te stellen aan jongens.

Zo'n wijziging ligt echter gevoelig bij veel Japanners en toen bekend werd dat prinses Kiko zwanger was, verdween het onderwerp direct weer in de ijskast.

Aan de ene kant is het jammer dat het een jongen is.
 
echt lekker is zij ook al niet....

814795+s(120!x120!)
 
Waarom probeert de vrouw van de keizer niet nog een keer zwanger te raken dan? Of is dit een probleem omdat ze onvruchtbaar is geworden of omdat ze zo in de stress zit?

Snap het niet hoor :s
 
Ore~sama":xd3n1mei said:
Waarom probeert de vrouw van de keizer niet nog een keer zwanger te raken dan? Of is dit een probleem omdat ze onvruchtbaar is geworden of omdat ze zo in de stress zit?

Snap het niet hoor :s

Je hebt blijkbaar niet echt goed opgelet bij biologie :)

Het baren van een kind bij vrouwen die 'oud' zijn brengt gevaren mee voor kind en moeder en is daarom niet echt verstandig om te doen.

btw. voor diegenen die nu in Japan zijn, wat merken jullie nu werkelijk van deze heugelijke gebeurtenis?
 
ik was helaas niet op de hoogte van haar leeftijd.
Het was beter als ik dat eerst zou hebben uitgezocht, maargoed bedankt voor de uitleg :)
 
Als dat oude mens nu nog een kind zou krijgen zou je over 20 jaar een keizer met triangel op de troon hebben.
 
Back
Top