What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse Arcade games

rklok

Shmup Veteran
Verzending binnen NL : 7 euro

Naomi Motherboard + Capcom vs SNK Millenium fight 2000 : 95 euro
pcb%20(1).jpg


Naomi Motherboard + Virtuastriker 2 : VERKOCHT
pcb%20(2).jpg


Taito Type X2 Motherboard + Blazblue continuum shift : VERKOCHT
pcb%20(3).jpg


Sengoku Blade 2 : VERKOCHT
pcb%20(4).jpg


Squash : VERKOCHT
pcb%20(5).jpg


Sega Tetris : 75 euro
pcb%20(7).jpg


Namco Fighter/Attacker : 75 euro
pcb%20(8).jpg


Primella : 25 euro
pcb%20(11).jpg


Jojo's Bizarre adventure : VERKOCHT
pcb%20(12).jpg


Namco System 256 + Gundam Seed of Destiny : 149 euro
pcb%20(13).jpg


Namco System 256 + Gundam Seed of Destiny+Gundam vs Gundam : VERKOCHT
pcb%20(14).jpg
 
Bij die 256 systeem zitten 2 games?
Is dat wel mooi op een Vewlix?

Maar vraagje, verkoop je evt ook de blazeblue art los?
 
Da Dude":1sg6au3g said:
Bij die 256 systeem zitten 2 games?
Is dat wel mooi op een Vewlix?

Maar vraagje, verkoop je evt ook de blazeblue art los?

Nee die hoort bij de set... Ik heb nog wel wat copyart liggen
 
Da Dude said:
Bij die 256 systeem zitten 2 games?
Is dat wel mooi op een Vewlix?

Sengkoku basara x ziet er top uit op 31 khz
Maar fighting jam een stuk minder
 
Da Dude":deqb4wbg said:
Bij die 256 systeem zitten 2 games?
Is dat wel mooi op een Vewlix?

Maar vraagje, verkoop je evt ook de blazeblue art los?

Ik heb een Tekken 5 liggen, zal hem eens in een vewlix gooien
 
rklok":2sk0a76g said:
Da Dude":2sk0a76g said:
Bij die 256 systeem zitten 2 games?
Is dat wel mooi op een Vewlix?

Maar vraagje, verkoop je evt ook de blazeblue art los?

Nee die hoort bij de set... Ik heb nog wel wat copyart liggen

mail maar wat je hebt.
 
ZeMMiK":begkxfxq said:
zit BJT nog op het forum dan??
<offtopic>Tja inderdaad. En dan moord en brand roepen als een flamewar ontstaat in het topic. Lekker provocerend weer. Het forum is niet voor niks van bjt verlost door een ban. <offtopic>
<ontopic> glws ;)</ontopic>
 
[ook offtopic]
Was toch officieel geen ban, maar heeft hij gevraagd om z'n account te deactiveren ofzo?
[/ook offtopic]

Mooie spulletjes overigens!
 
Back
Top