What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

JAMMA THe Hutt cabs in Animecon

Psykick

Loop Survivor
We zijn weer trots om als JAMMA The Hutt hofleverancier van Arcadecabs geleverd te hebben aan het erg populaire Animecon Event in Almelo. We hebben ons echt zeer vermaakt gister en ik wil ook een dik compliment geven aan Baris, een van de organisatoren, voor een geweldig event die echt groot is opgezet. Chapeau!

Hieronder wat pics!

07052011343.jpg

Geniaal idee van de jongens van Animecon, die patronen zijn dus gewoon busjes deodorant, voor al die stinkberen die daar rondlopen, GEWELDIG! :lol:

07052011344.jpg

07052011345.jpg

07052011346.jpg

07052011347.jpg

07052011348.jpg

07052011349.jpg

07052011350.jpg

07052011352.jpg


07052011355.jpg

Hoe vet is dat! Jin Kazama die op onze kasten aan het spelen is en ook nog wel een game van de concurrent :lol:
 
Leuk man. lijkt bijna japan met die ge-cosplayde gamers.

p.s. Baris is die kerel met de chewie riem om?
 
Yep, dat is Baris. Ja als je van Cosplay houdt moet je echt hier zijn, echt te bizar wat je daar allemaal ziet. Ik zal later nog pics van de iPhone posten en evt. nog een filmpje!
 
Ja als je van Cosplay houdt moet je echt hier zijn

Ik zie mij er niet in lopen als kerel van 33 :P , maar als mensen er echt werk van maken, vind ik het wel mooi om te zien (zelfde als bijv. Gothic)
 
klasse Hassan dat jullie dit opgepakt hebben, ik moest op het laatst afhaken omdat simpelweg niet op tijd 5 blasts kon leveren.. chapaux!!
 
Thnx Ronnie, is sowieso leuk dat een van ons het doet, als het maar uit de community komt ;)
 
Was hier vroeger elk jaar op de animecon, totdat het verrot duur ging kosten om daar te zijn...

Wel vet overigens! Veel freaks die daar rond lopen :d Altijd lachen daar!
 
Nog nooit van gehoord, maar volgend jaar ga ik zeker een kijkje nemen. Almelo is lekker dichtbij en het lijkt me wel een bijzondere belevenis.

Top trouwens die cabs, altijd weer een mooi gezicht. Niet te begrijpen dat er mensen zijn die die 'plastic bakken' maar karakterloos vinden.
 
Rest assured, ze hebben op de valreep een beroep op ons gedaan en ze staan er weer in volle glorie ;)
We zijn er zelf zaterdag ook de hele dag! Groetjes!
 
Veel plezier daar, ben er helaas niet bij... :( wellicht volgend jaar...
 
oh dat is maar een kwartier rijden vanaf hier. Misschien kom ik even kijken....ken het helemaal niet.
 
Back
Top