What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

jamma pcb's origineel en boot

Status
Not open for further replies.

zpeakabonk

Candy Cab Regular
hallo

hier een paar pcb's te koop


teenage mutant ninja turtles bootleg werkt 100% 50 euro

gold medalist wekt 100% 25 euro

tekken orgineel werkt 100% 40 euro

captain silver werkt 100% 40 euro on hold

ms pacman werkt maar met klein probleem kleuren en strepen in beeld 35 euro






greetz michael
 
Ratson":2s2u3uxy said:
80 euri voor Asterix?
Bwahahaha, laat je nakijken man.


kijk eerst naar jezelf over beleefdheidsnormen gesproken

als ik 80 euro voor een konami asterix vraag en dat voor jou te duur is ,tja

of ik ben gestoord of je bent een krent.

maar dat kan dan ook anders geformuleerd worden

als ik op ebuerk enzo kijk en ie wat iedere nozem vraagt voor een konami asterix dan pas ik mij daar op aan

maar het zal wel zo zijn dat iedereen zich moet na laten kijken

als het te duur is anders formuleren of geen onzin kramen op een post

greetz michael
 
jezelf op een forum aanmelden om alleen maar je shit te verkopen is wel beleefd dan?
over de prijs van asterix gesproken, ratson weet waar hij over praat want hij heeft zelf een asterix pcb voor 50 euro verkocht als ik me niet vergis.
 
Minder zelfs maar dat was omdat het aan iemand was die ik graag mag. Even goed had ik wat subtieler kunnen zijn, toch bedankt :)
 
hoi
volgens mij had ik mij toen ik mijzelf aangemeld heb voorgesteld waarschijnlijk niet dus en voor info heb deze forum niet nodig om mijn zooi te verkopen

zoals je kan zijn heb ik mij in april aangemeld en niet vandaag !

mocht het nog iemand boeien , ik ben michael 37 jaar woonachtig in zuid frankrijk en vintage gamer arcade fan en flipperkast verzamelaar

greetz
 
Relax man! Je zit al te lang in Frankrijk denk ik. ;) Tis gewoon gebruikelijk dat je je voorsteld en als je dat niet doet wordt je ook niet opgemerkt. Simple as that! Jammer dat je het gelijk zo negatief opvat en begrijp die attitude dan ook niet.
 
hoi

ik word gelijk aangevallen hier hahahaha

voor de rest kijk ik in frankrijk naar prijzen en die liggen toch anders als in nederland heb ik in de gaten

ik zoek voornamelijk shoots dus kunnen deze weg


ruilen is ook een optie

mocht iemand een idee hebben van prijzen laat het weten dan kan ik het aanpassen


greetz
 
Jezus zeg, lekker a-relaxed topic. Voorstel : afvoeren. En nee met die houding boeit het me idd geen fuck meer wie je bent en wat je doet, hou het lekker op je franse forums, daar vinden ze dit blijkbaar wel normaal.
 
Frankrijk.... kut jammer van de shippingcosts.... dan gaat het sowieso over :)
 
Michael,

Je had dit kunnen weten toen je je eerste post in Buy, Sell & Trade zette natuurlijk ;-) Zeker als je aangeeft al een tijdje member te zijn.

Voordat we topics gaan wissen, geef ik je nog even de kans je verkooptopic aan te passen naar wat hier staat beschreven: viewtopic.php?f=7&t=2409
 
prijzen vermeld

excuses voor het ongemak en voor het waarschijnlijk op de tenen trappen van menig forum lid!!!!!!!!!!!!!
 
inderdaad ik hou je bod ook achterwege

heb je misschien iets te ruilen?? ook tegen meerdere pcb's?

liefst een shoot of een goede platform pc kid style of zo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top