A
ruderudie":3vo6m96h said:Ga je nu ook nog verder op de woody toer, nog andere wensen?
Dat is gewoon zonde he, neem aan als je iets koopt er ook graag mee wilt spelen, toch?pooyan":38m1uqf1 said:Ik heb nu al nagenoeg al mijn japanse spul en consoles in opslag staan. Die gameroom moet toch wel gauw gerealiseerd worden.
almighty":9ndxwb5n said:Dat is gewoon zonde he, neem aan als je iets koopt er ook graag mee wilt spelen, toch?pooyan":9ndxwb5n said:Ik heb nu al nagenoeg al mijn japanse spul en consoles in opslag staan. Die gameroom moet toch wel gauw gerealiseerd worden.
Xtincthed":3sdj9i3c said:wow echt een hele mooie DK kast!
mooie verslagen van je roadtrips![]()
Cageman":2da6alo6 said:Mooi verhaal. Ben erg benieuwd naar de foto's
Ik wist trouwens niet dat je Afterburner 2 ook had staan? Welke? de upright?