What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

It's a pretty damn good time...

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Morgen komen (naast Call of Duty 4 natuurlijk) ook Lego Star Wars the complete saga en Ratchet & Clank TOD uit mensen. Don't forget it!

Het is een aardige gamesperiode zo, Call of Duty 4, Mario Galaxy en Assassin's Creed volgende week, Crysis voor de PC dorks, Mass Effect voor de RPG liefhebbers, de 23e Ace Combat 6 en Guitar Hero III.

Welke vergeet ik nog?
 
Uncharted: Drake's Fortune

Dit is voor mij toch wel de most wanted van dit jaar.
 
COD4 is denk ik toch wel de nummer 1 topper van dit najaar...

Daarnaast begint het voor de PS3 ook aardig te lopen met Rachet and Clank, Uncharted, Assassins Creed (ook 360 overigens) etc. TC4 toch alleen import deze periode toch?

Voor de Wii enkel en alleen Mario Galaxy.
 
nou, niet echt een topper, maar voor mij wel een leuke game op de Wii. Ghost Squad. Ben altijd al fan geweest van de arcade...
 
Back
Top