What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Interest check: Sega New Astro City

cthulhu

Bullet Dodger
Ik zit eraan te denken één van m'n twee New Astro City cabs te verkopen. Het is wel een "Arcade Edition", oftewel in originele staat zoals hij uit een arcadehal in Japan is geplukt.
Voor zover ik weet zit er een Nanao MS9 monitor in, welke wat burn in heeft (insert coin en wat balkjes uit een vechtspel ofzo), maar welke in mijn opinie niet echt storend is.
De Control Panel behuizing heeft een barst.
Cab is 100 V en er zit géén stepdown convertor bij.
Coin mech is voor 100 Yen muntjes.

Potentiele koper zal hoogstwaarschijnlijk wel mee moeten helpen de cab in delen van zolder te halen (cab past niet in één deel door het trapgat) en moet zelf voor vervoer zorgen.

Zelf zat ik aan een prijs van € 550 te denken.

Voorkant:
Voorkant.jpg


Zijkant:
Zijkant.jpg


Control Panel:
Control%2BPanel.jpg


Barst buitenkant:
Barst%2Bbuitenkant.jpg


Barst binnenkant:
Barst%2Bbinnen.jpg


Dot Cross Hatch:
Dot%2BCross%2BHatch.jpg


Sleutels voor deurtjes en control panel:
Sleutels.jpg
 
waiwainl":22fxyb4c said:
Hoezo weet je niet of er een stepdown bij zit?
Heb jij 110v uit de muur dan? :-)

Hmmm, beetje raar verwoord. Ik weet niet zeker of de vervangende cab 100 V of 230 V zal zijn, dus is er een kans dat ik de stepdown zelf houd. Laten we het erop houden dat er geen stepdown bij zit (zal het wel even veranderen in de openingspost).
 
Dat was dan ook een uitzonderlijk lage prijs voor zo'n nette cab. Normaal worden ze in die staat rond de € 700 verkocht.

Edit:
Aangepast met een ander Control Panel.
 
Ik denk dat 550,- een aardige prijs is

Ik heb de mijne 4 jaar geleden verkocht, zonder burn, en 2player 12 buttons, voor ik dacht 550,-. En dat had ik er 1,5 jaar daarvoor ook voor betaald bij Rklok.

Ze worden schaarser, dus dan zit je goed met 550,-.
Ik verwacht niet dat je meer ervoor krijgt. Misschien zelf iets minder zoals 500,-.
Lager zou ik hem niet voor verkopen en gewoon zelf houden.
 
Da Dude":ffvt1rck said:
Ik denk dat 550,- een aardige prijs is

Ik heb de mijne 4 jaar geleden verkocht, zonder burn, en 2player 12 buttons, voor ik dacht 550,-. En dat had ik er 1,5 jaar daarvoor ook voor betaald bij Rklok.

Ze worden schaarser, dus dan zit je goed met 550,-.
Ik verwacht niet dat je meer ervoor krijgt. Misschien zelf iets minder zoals 500,-.
Lager zou ik hem niet voor verkopen en gewoon zelf houden.

En blij dat ik er nog mee ben ;)
 
Ter referentie, die van mij kostte 690,-, zonder burn, single player control panel zonder crack.
Dus jouw prijs is prima.
 
Back
Top