Beatmaster-P
1CC Aspirant
Voordat ik de hele rambam met fotos plaats.
Zou iemand interesse in deze obscure console hebben?
Collectie aandikken wellicht?
Het is de Panasonic front loader versie (de vierkante)
Werkt perfect en is in goede staat (alleen geen originele doos)
incl 9 games o.a: Space Hulk, NeedfSpeed, Alone it Dark, etc.
heb er destijds 90 eutjes voor betaald. hoef er niets bovenop.
Lemme know, thnx
Zou iemand interesse in deze obscure console hebben?
Collectie aandikken wellicht?
Het is de Panasonic front loader versie (de vierkante)
Werkt perfect en is in goede staat (alleen geen originele doos)
incl 9 games o.a: Space Hulk, NeedfSpeed, Alone it Dark, etc.
heb er destijds 90 eutjes voor betaald. hoef er niets bovenop.
Lemme know, thnx