goatboy":1ro17i1p said::lol: Wil het echt niet inwrijven hoor maar ben er gewoon ECHT blij mee. Maar hou er nu over op ok? Denk dat jullie het nu wel begrijpen.![]()
Wrijf maar lekker door hoor. Je ziet zelfs op de foto dat de monitor een erg strak beeld geeft.
Heb zelf een Sanwa tri-sync in een kast zitten, maar ben niet altijd tevreden met de kwaliteit daar van (niet zo scherp. Misschien toch eens aan 'Focus' draaien
PS. Ik neem aan dat je al vaker een NAOMI in een JAMMA cab hebt gezet, maar als je hulp zoekt: geef maar een gil. Ik heb net mijn Naomi2+GDRom in een JAMMA cab gezet (in m'n ouwe trouwe woody).
