A
Anonymous
Guest
Hallo Allemaal, Hier even wat plaatjes van m'n Blast City gisteren opgehaald bij Erik. Na een barre tocht van 6KM
de cab direct helemaal uit elkaar gehaald en boven neergezet. Was weer een hele ervaring. Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de BC constructie op zich. Echt top.
BC net uitgeladen.
Even een intiem shot van de BC.
Staat nu boven samen met de NAC en de Naomi die nog helemaal uit elkaar ligt. Heb het scherm gelijk getate wat iets meer moeite koste dan bij een Astro omdat de monitor vrij diep in de kast ligt.
Ben verbaasd over de staat van deze cab. Top beeldscherm Toshiba / Nanao. Alles helemaal intakt. De marquee en instr. sheet zijn helemaal origineel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een origineel 1P blast panel is al onderweg. Helemaal blij dus. 8)
BC net uitgeladen.
Even een intiem shot van de BC.
Staat nu boven samen met de NAC en de Naomi die nog helemaal uit elkaar ligt. Heb het scherm gelijk getate wat iets meer moeite koste dan bij een Astro omdat de monitor vrij diep in de kast ligt.
Ben verbaasd over de staat van deze cab. Top beeldscherm Toshiba / Nanao. Alles helemaal intakt. De marquee en instr. sheet zijn helemaal origineel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een origineel 1P blast panel is al onderweg. Helemaal blij dus. 8)


