What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Prachtige foto's, die cabs !

Ik zou je wel willen kussen, Erik :P maar wel knap geregeld allemaal.
 
Super mooie caps man, schouderklopje voor de organisator(en) 8)
Word mijn eerste cap, kan niet wachten om te kunnen gamen :twisted:
 
rklok":5kia5e36 said:
Volgens mij zijn er vandaag veel Japanse cabinets op de Nederlandse snelwegen :):)

Dat klopt, wel slecht voor de derdehands prijzen.
 
rklok":76sz8vhr said:
Volgens mij zijn er vandaag veel Japanse cabinets op de Nederlandse snelwegen :):)
2 jaar terug nooit gedacht huh... 😉
 
Cab zojuist aangezet en alles getest... damn ... werkt als een jekko! Nogmaals bedankt Erik voor alles...flauw dat je dat spel er nog even uithaalde terwijl hij al op de aanhanger stond... ;)
 
SNC10044.jpg


wOOt!!!


voorlopig even in de huiskamer.

Thx voor alles erik.
Hassan, Ken en Pascal thumbs up voor het draaien van het scherm.
 
Gisteren om 9 uur weggereden om op 3 adressen cabs op te halen met Hasan en Pascal. Nogmaals enorm bedankt voor alle effort Erik, it's been really appreciated.

Na verschillende omzwervingen dan uiteindelijk om 12 uur de laatste schroef in de naar boven gesjouwde Egret bij mij thuis, na bij de shed en Pascal de andere cabs neer gezet te hebben.

Leuk om Henk ontmoet te hebben en die clown Drfiter nog even de hand te hebben geschud, er moet maar snel weer een meeting plaatsvinden.

Ook props gaan naar Ronnie voor de vette Windy cab voor Hasan, coole shit.
Het was me het dagje wel weer, maar uiteindelijk verliep alles op rolletjes, bijna abnormaal met arcade want daar gaat toch altijd wel eens iets mis...?
 
Hier nog ff een picture ter illustratie van de afgehaalde "smelly" Konami Windy!! :):)

Smellywindy.JPG
 
Wat een fantastische foto, dit geeft perfect de sfeer weer van een werkelijk fantastische dag. We hebben veel gelachen, mooie cabs gescoord, ik was echt ongelooflijk aan de rufterij en ze stonken echt abnormaal smerig hahaha... Ik liet er net een gaan bij het inladen van de Windy :twisted: Een betere inwijding had deze cab niet kunnen hebben. Iedereen bedankt voor een zeer geslaagde dag ;)

Erik voor de prachtige E2's
Henk voor de snelbinders, leuk om je eindelijk te ontmoeten 😉
en Ronnie idd voor de in fantastische staat verkerende Windy, moest er lang op wachten, maar ben echt zo blij met deze cab, voor mij persoonlijk een van de mooiste cabs :D :D
 
Zo, weer een druk weekend achter de rug. De volgende mensen hebben hun cab opgehaald: Psykick, Beatmaster-P, Ken, Drifter, SmokinJokerZz, Redneck, Ahoud en Oliversum (arcadeotaku) en ik heb nu weer ruimte in de woonkamer. De komende week/weken worden er nog 5 cabs opgehaald en dan is dit ook weer achter de rug.

Bij deze iedereen bedankt die deze inkoopactie mogelijk heeft gemaakt. Nederland is weer wat cabs rijker, maar volgens mij is dit nog niet het einde. Er is nog genoeg animo voor met name wat meer zeldzame cabs zoals de neo 19, minicute, Super Neo 29, Windy II etc. Dus wie weet wordt deze actie nog een keer herhaald.
 
Erik,

Eindelijk heb ik de cab bij Erik's huis opgehaald na uren gereden hebben.
Pfoe gelukkig past Taito Egret 3 wel in mijn auto, anders kan ik het wel schudden.

Ik ben zo harstikke blij mee met de cab, hij staat nu bij mijn logeerkamer.
Wat ziet ie zo erguuh prachtig uit maar dit cabinet heeft wel een opknapbeurt nodig.

Oh ja, bedankt voor een heerlijke kopje koffie ;)

Tsjeez, mijn weekeinde kan niet meer stuk.

Erik, je bent de beste, thanks !
 
Pat7o":n3202xfr said:
Waar blijven de foto's van al die geweldige cabs en hun trotse nieuwe bezitters?!

Afgelopen dagen op de een of andere manier een beetje afgeleid geweest 😉, maar bij deze dan mijn AW:

aw.jpg


Erik: nogmaals mijn waardering en dank voor jouw inzet!
 
Back
Top