What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkoopactie Pentranic Tri-Sync 29" monitoren

Psykick

Loop Survivor
Aangezien iedereen nu toch de smaak te pakken heeft, dacht ik eens even uit te zoeken wat het zou kosten als we met een stuit gasten wat monitoren bestellen bij Pentranic. Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.
Het zijn eigenlijk monitoren van Wei-Ya, maar zoals ik al zei ik vind het echt een fantastisch plaatje.
Ik meen dat de monitoren op ongeveer 250 tot 300 Euro kosten met shipping meegerekend.
Ik zal wel later posten wat de exacte prijs wordt. Laat maar alvast weten of je interesse hebt ja of de nee ;)
 
Zijn deze ook makkelijk te monteren/compatible met de New Astro's?
 
Ja ik ben een leek betreft monitoren en nog nooit gehoord van ''Wei-Ya''.
Maar deze is dus gewoon makkelijk te vervangen in een Astro en gewoon alleen even het stekkertje er weer opnieuw in.Wat zijn de spec. van het scherm?15khz/24khz/31khz?
En even een foto posten want opzich denk ik dat er mischien wel meerdere op zoek zijn naar een mooi nieuw scherm.
En kan er nog wat met de prijs gebeuren als er genoeg gegadigen zijn?
 
Waarom zou het interessant zijn om een andere monitor te bestellen? Zijn die beter dan die in de New Astro City zitten, of hebben ze iets anders wat ze speciaal maakt?
 
pooyan":2yzefmul said:
Waarom zou het interessant zijn om een andere monitor te bestellen? Zijn die beter dan die in de New Astro City zitten, of hebben ze iets anders wat ze speciaal maakt?
Als het nieuwe schermen zijn en 31 khz ondersteunen (vga aansluiting) dan is dat zeker de moeite waard voor je Dreamcast 8)
 
almighty":3r4fj8rq said:
pooyan":3r4fj8rq said:
Waarom zou het interessant zijn om een andere monitor te bestellen? Zijn die beter dan die in de New Astro City zitten, of hebben ze iets anders wat ze speciaal maakt?
Als het nieuwe schermen zijn en 31 khz ondersteunen (vga aansluiting) dan is dat zeker de moeite waard voor je Dreamcast 8)

Je bedoelt dus dat het Triple Sync monitoren zijn? Met een gewone VGA (PC monitor) connector? Ik neem aan dat er ook een standaard RGB connector op zit? En schakel je makkelijk tussen 15Khz en 31 Khz, of moet je dan in de kast kruipen?

Nou, ik heb nog een DC VGA kabel liggen, dus ..... :?

Wie weet ben ik ook wel geinteresseerd in zo'n monitor. Worden de monitoren geleverd met een chassis board (huidig chassis wat in de Astro zit is niet triple sync compatible)? Misschien weet iemand een typenummer, dan kan ik eens wat specificaties nakijken.
 
Jongens er staat toch duidelijk Tri-Sync, dat houdt dus in idd 15 tot 31 Khz
En ja je kan er dan alles op draaien. De reden is idd dat we dan een leukere deal kunnen scoren evt.
Ik zal als het kan asap wat foto's posten van mijn Neo Candy met deze monitor erin, ik ben alleen nog bezig met MAME, Dreamcast, Gamecube en normaal 15 khz spul in te bouwen ( Neo Geo MVS e.d. ) maar ik ben bijna klaar.
Schakelen tussen de frequenties gaat automatisch ;)
Als je niet iets met VGA gaat aansluiten heeft het echt geen zin en kan je je geld beter aan iets anders spenderen.
 
Zit er bij dat scherm ook de chassis board zoals pooyan al vroeg bedoel dat is echt handig want dan alleen een kwestie van de 4 bouten losdraaien en zo de hele boel vernieuwen, toch?
Ben erg benieuwd naar wat fotos Psykick.
 
Het is trouwens niet zo dat je zomaar even je Dreamcast kunt aansluiten en dat alles werkt als je een VGA kabel hebt.
 
Ken":1cmwetyk said:
Het is trouwens niet zo dat je zomaar even je Dreamcast kunt aansluiten en dat alles werkt als je een VGA kabel hebt.
hoedat zo?

Maar ik heb hem toch via de jamma connector aangesloten dus dat maakt dan weinig uit.Het beeld zal wel scherper zijn via 31khz Ken?
 
Ken":2mczfe2m said:
Het is trouwens niet zo dat je zomaar even je Dreamcast kunt aansluiten en dat alles werkt als je een VGA kabel hebt.

Oh! :shock: Waarom dan niet? En kun je er wel gewoon een PC aan hangen?

Ik begrijp dat je geluid en controls nog wel even moet regelen, maar je moet met een DC VGA kabel dan toch wel gewoon goed beeld hebben?
 
Hij bedoelt idd controls ed. Beeld gaat gewoon via VGA 640x480, hetzelfde geldt voor de PC, kan je gewoon aansluiten.
 
Opzich wel interesse maar ik wacht nog even de fotos/info af.
Als de shipping doorgaat worden ze dan aan huis afgeleverd?
En ben ook wel benieuwd naar de prijs etc. omdat ik mischien dan het een of ander moet verkopen.
 
Ik heb er toen 2 op mijn adres in Den Haag laten bezorgen en R2 heeft hem toen opgehaald, ik ga niets opsturen, omdat ik het echt stervensdruk heb overdag in mijn winkel en niet zomaar naar het postkantoor kan gaan de hele tijd. Ik kan ze echter wel even opslaan in mijn winkel voor latere pickup. Ik heb ze vandaag gebeld maar helaas niet kunnen bereiken, ik weet niet waarom, maar probeer het maandag nog wel een keer en hou jullie dan op de hoogte. De foto's ga ik hopelijk vanavond anders in het weekend maken, prepare to be amazed hehe ;)
 
Back
Top