What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Initial Special D Stage 4

Ken

High Score Hunter
Check even de video op de frontpage van Initial Special D Stage 4. Je kan mij altijd wel wakker maken voor dit soort stuff, heeft er hier ook wat racers op (vooral import PS2) zoals Battle Gear etc.?

Jammer dat dit soort shit altijd onspeelbaar zal blijven voor het meerendeel van jullie.
 
Yo man, ik heb Initial D voor ps2
Vet!
Vraagje, waarvoor zijn de verschillende versies A, B, C, D, no-tune?
Is A het makkelijkst en no-tune het moeilijkst?
Wie spelen dit allemaal?
 
Toen ik HK zat een tijd geleden, zag ik deze ook in de arcades...wat een snelheid en reactievermogen heb je hiervoor nodig....het is bijna DDR op zijn allermoeilijkst :|

Maar verder echt wel een dik spel. Wilde de PSP versie daar, maar die was niet zo speelbaar toen ik em in de winkel teste
 
In Japan heb ik die games wel een paar keer in de arcade gespeeld, was erg tof :-).
 
Back
Top