What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Initial D cabinet *On Hold*

Psykick

Loop Survivor
Te Koop een ID cabinet in zeer goede staat. Heeft wat burn in het scherm van het ID logo, maar alleen zichtbaar op heldere achtergronden en in game niets van te zien, voor de rest een topscherm!

Is technisch in prima staat en heeft geen enkel probleem, zelfs de cardreader doet het top!

Voor de rest geen beschadigingen anders dan de gebruikerssporen. De zijpanelen zijn intact, maar wel wat vergeeld. Ik kan deze wit maken, maar dat kost dan ook extra.

Voor €850,- is hij de jouwe :)

De ideale cab voor heel veel Sega racegames!


IMG_8963_zps8c1629df.jpg

IMG_8965_zps54ba722d.jpg

IMG_8964_zps81e5d434.jpg

IMG_8962_zps7d6fb5be.jpg

IMG_8967_zps2783d240.jpg

IMG_8966_zps846c0523.jpg

IMG_8968_zps852caeb0.jpg

IMG_8969_zps2e77e450.jpg

IMG_8972_zps9176cdbe.jpg

IMG_8975_zps7cf8d681.jpg

IMG_8976_zps29964092.jpg

IMG_8977_zps168dd244.jpg
 
Brute racecab has! Racejunks waar wachten jullie nog op, kopen die hap!

Is die gele Crazy Mop op de achtergrond ook te koop, die heeft motion en alles toch?
 
Robert":222u0ra9 said:
Brute racecab has! Racejunks waar wachten jullie nog op, kopen die hap!

Is die gele Crazy Mop op de achtergrond ook te koop, die heeft motion en alles toch?

:mrgreen: Thnx Robert!
 
Back
Top