What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Remco":22xrnntv said:
Yow, ik ben al weer 'n tijdje op zoek. Mooi dat ik op zo'n adres een actie tegen kom :) is er nog de mogelijkheid eentje te bemachtigen?

Cheers!

Dag Remco,

Als er nog eentje vrij is of er komt een nieuwe shipping dan hoor je het meteen 😉
 
Update:

Helaas een kleine tegenvaller...
Volgens de leverancier waren het 2 player cabs maar volgens de japanse leverancier is dit helaas niet het geval.
Ombouwen naar een 2 player setup gaat gewoonweg te hoog in de kosten lopen en dat doen zij ook niet.
Nu heb ik iedereen even een pm gestuurd en wil graag even weten wie dit in probleem vind of niet.
Als je er niet mee akkoord gaat dan is dan geen enkel probleem.
 
STICKY:

Helaas was dit een misverstand met de levarancier :cry:
Wel willen we graag weten binnen 5 dagen of je nog interesse heb of niet om de order nog te plaatsen.
Als je geen interesse heb dan is dat ook geen probleem.
Heb even een apart topic aangemaakt en daar kun je laten weten of je nog meedoet of niet!
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?p=16783#16783
]De cabs zijn wel hetzelfde maar alleen dus 1 PLAYER setup!
Liever hier niet reageren maar gewoon alleen even doorlezen om de boel overzichtelijk te houden, bedankt :)
 
update:

Vandaag te horen gekregen dat de Egret's 2 voorzien zijn van 2 player cp en per speler 6 buttons.


Nou als dit geen goed nieuws is :D
 
Weer even een update van mijn kant.

De orders die gecancelled zijn (order 006,007 en 011) is terug gestort.
Daar komt bij dat alleen order 011 over is want order nummers 006/007 zijn naar ElPancho gegaan.

Dus als er nog iemand interesse heeft in een cab order nummer 011 is nog vrij.

gr,marc.


Zo ziet de lijst er nu uit:

Pat7o------>ordernummer:001*
Ken-------->ordernummer:002*
Psykick---->ordernummer:003*
GWAR----->ordernummer:004*
sparky----->ordernummer:005*
VRIJ ----->ordernummer:006*
ElPancho----->ordernummer:007*
ElPancho----->ordernummer:008*
jaguarwong1------->ordernummer:009*
R2-2D----->ordernummer:010*
VRIJ----->ordernummer011
goatboy------->ordernummer:012*
Robert-------->ordernummer:013*
Robert-------->ordernummer:014*
ElPancho------->ordernummer:015*
 
Kep de derde alleen nog niet betaald. 😉
FF offtopic: ik kan een Ibara kit voor 190 euro kopen, is dat een goede prijs ?
En draait Ibara op een 15 khz astro (na wat googelen denk ik van wel, maar ben nog niet zeker)
//noob modus

*edit, ik heb in totaal 3 astro's besteld, volgens mij staan er nu 4 hierboven. Misschien dus nog een extra astro voor iemand ?
 
ElPancho":28ulxl62 said:
Kep de derde alleen nog niet betaald. 😉
FF offtopic: ik kan een Ibara kit voor 190 euro kopen, is dat een goede prijs ?
En draait Ibara op een 15 khz astro (na wat googelen denk ik van wel, maar ben nog niet zeker)
//noob modus

*edit, ik heb in totaal 3 astro's besteld, volgens mij staan er nu 4 hierboven. Misschien dus nog een extra astro voor iemand ?

Ja die was van Rano en die had ook niet gereageerd.
Heb het even veranderd.
 
ElPancho":24ibus27 said:
Kep de derde alleen nog niet betaald. 😉
FF offtopic: ik kan een Ibara kit voor 190 euro kopen, is dat een goede prijs ?
En draait Ibara op een 15 khz astro (na wat googelen denk ik van wel, maar ben nog niet zeker)
//noob modus
Prijs is OK, 15khz OK
 
Bedankt voor de aanpassing AlMighty.

En Ken bedankt voor de Ibara antwoorden, die kit heb ik gekocht. 8)
 
almighty":1sdfu9s6 said:
Weer even een update van mijn kant.

De orders die gecancelled zijn (order 006,007 en 011) is terug gestort.
Daar komt bij dat alleen order 011 over is want order nummers 006/007 zijn naar ElPancho gegaan.

Dus als er nog iemand interesse heeft in een cab order nummer 011 is nog vrij.

gr,marc.


Zo ziet de lijst er nu uit:

Pat7o------>ordernummer:001*
Ken-------->ordernummer:002*
Psykick---->ordernummer:003*
GWAR----->ordernummer:004*
sparky----->ordernummer:005*
VRIJ ----->ordernummer:006*
ElPancho----->ordernummer:007*
ElPancho----->ordernummer:008*
jaguarwong1------->ordernummer:009*
R2-2D----->ordernummer:010*
VRIJ----->ordernummer011
goatboy------->ordernummer:012*
Robert-------->ordernummer:013*
Robert-------->ordernummer:014*
ElPancho------->ordernummer:015*

Dus als ik het goed begrijp is zowel nummer 6 als nummer 11 vrij. Nou, dan meld ik me bij deze aan voor 1 New Astro city Cab. :D

Het spijt me voor degenen die gecancelled hebben vanwege de 1-player aanpassing (denk ik tenminste), maar nu kan ik in ieder geval meedoen. :twisted:
Ik hoor wel hoe de betaalprocedure is.
 
Beste Astro/Egret mensen,

Ik heb een bericht gekregen dat de Cabinets gereed zijn voor shipment, alleen rijst het volgende probleem, als ze nu verscheept worden komen ze in Rotterdam aan rond 22-07, das precies de dag dat ik op vakantie ga voor 3 weken ..
Ik vind het heel vervelend maar dat gaat dus niet . Definitieve planning is nu als volgt :
Cabinets worden op 01-07 verscheept en zullen dan (zonder eventuele vertraging van de boot) rond 15-08 in Rotterdam zijn..
Na inklaring en vrijgave door de douane komen ze direct naar Apeldoorn.

Nogmaals excuus voor de vertraging.....

Ronnie
RKLOK
 
Mozes kriebel, dat is nog wel erg lang wachten! Zal wel eind september worden, 2,5 maand!! Ik dacht dat ze al wel een week of twee op zee zaten. Niet dus. :(

Nou ja, niets aan te doen, en beter wat later dan nooit. Zijn er misschien al wat foto's beschikbaar van de cabs die deze kant op komen (geen stock dus)? Ik denk dat het voor je contactpersoon een kleine moeite is wat foto's te maken en te mailen. Zou leuk zijn, dan hebben we al vast iets om naar te kijken.
 
Shit ja, das ff een dikke tegenvaller.

Ik dacht ook dat ie al 2 weken onderweg was en we over
3 weken wel achter een mooie cab zouden zitten...

Is er helemaal niemand anders die die dingen uit Rotterdam
kan gaan halen dan ? Ik wil em trouwens wel in Rotterdam
komen halen, das een uurtje dichterbij dan Apeldoorn voor
mij.

Hmm, beetje jammer wel.
 
Tis lang wachten maar misschien zijn de cabs wel van top kwaliteit. Da's dan wel weer mooi. :D
 
Back
Top