What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Kijk eens aan, zag ook de link op Rklok.nl

Nog nieuws over de stools?
 
Shit. Shit. Shit. Ik heb dit hele topic gemist. Nou, mocht er iemand uitvallen dan zou ik heel graag de plek van diegene innemen!
 
Als je de topic goed had gelezen Rano, kon je zien dat in de 1 na laatste post van Almighty hij meldt dat er nog eens 5 extra mee komen...
dus je hebt geluk!
 
Rano":2ygzci4w said:
Shit. Shit. Shit. Ik heb dit hele topic gemist. Nou, mocht er iemand uitvallen dan zou ik heel graag de plek van diegene innemen!

Er komen er meer Rano dus mocht je in interesse hebben laat het me even weten want dan zet ik je zo op de lijst :)
 
Ik heb in mijn enthousiasme er overheen gelezen.

Almighty, ik doe mee. Zet me maar op de lijst!
 
Rano":1pz45wpp said:
Ik heb in mijn enthousiasme er overheen gelezen.

Almighty, ik doe mee. Zet me maar op de lijst!

Great Rano :D


mensen die nu op de lijst staan zijn:
almighty
Pat7o
Ken
Psykick
GWAR
sparky
Mildoe
Vincent*
Rano
 
update

Ronnie laat 2 Egrets '2' meekomen en zijn in goede staat.(mint* is onmogelijk)
Foto's komen nog.(rond 20 april)
Krukken helaas niet leverbaar...
 
Almighty het lijkt me een zeer strak plan als je ook eens zou kunnen checken bij bijv. Riverservice wat een stoolorder moet gaan kosten, want ik kan me voorstellen dat iedereen wel 2 stools wil per cab.
 
We gaan over naar de betalingen en heb daar even een apart topic voor geopend.
Hierbij heb ik iedereen een pm gestuurd met de betalinggegevens en vergeet a.u.b je ordernummer niet te vermelden.(deze staat duidelijk vermeld in het daavoor aangemaakte topic)


Hier is alles terug te lezen:
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=1657
 
Ik heb ook wel interesse in 2 van die krukken.
Mocht dat er gelijk bij kunnen bij deze alvast 2 reserveren.

Als het niet lukt jammer dan heb ik nog altijd ergens mijn amstel reserve bank staan :D
 
De krukken nog geen info over en druk mee bezig.
Mocht het mogelijk zijn dan zal ik daar zeker op terug komen.

Zoals jullie nu weten gaat het gebeuren en Ronnie gaat deze week de order plaatsen en daar gaat nog wat tijd inzitten.
Als de bestelling loopt gaat het +/- 45 dagen duren voordat de cabs zijn af te halen in Apeldoorn.(levering aan de deur tegen meerprijs)
Wanneer de cabs binnen zijn zal ik jullie daar zeker van op de hoogte houden.
Maar tot nu moeten we nog even geduld hebben 😉
 
Wie heeft er zoal interesse en hoeveel per forum lid.
Zelf vind ik deze wel mooi.
b9_4.jpg

b9_2.jpg

Deze zijn 0.58 cm hoog.

Zelf heb ik wel belang voor de bovenste.(2 stuks)
 
Heb je een idee wat de krukken gaan kosten? En in welke kleuren zijn ze verkrijgbaar?
 
sparky":19sd5mzs said:
Heb je een idee wat de krukken gaan kosten? En in welke kleuren zijn ze verkrijgbaar?

Kleuren zijn afgebeeld en over de prijs staat nog niks vast.
Eerst eens kijken hoeveel interesse er is en ik hoor nog wat ze gaan kosten.
 
Ik heb zeker interesse in die krukken, maar ik vind die ''vierkante'' net iets mooier (die van de foto van Rudie eerder in dit topic)
hoeveel zou ik er willen?
2 vierkante en 2 ronde...
 
We kijken eerst even hoeveel mensen interesse hebben, maar ik kan je iedergeval bij de lijst zetten voor de ronde?(zie foto)
Dan kijken we wel of er nog andere modellen beschikbaar zijn.
 
Marc, je kunt me iig op de lijst zetten voor 2 van die ronde(de bovenste)
 
Back
Top