What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Deze man doet ook mee, liefst voor een Egret 2, maar bij gebrek aan beter de Astro!! Laat maar weten!

The Psy
 
Ik zet je op de lijst Psykick en wanneeer ik prijzen heb van de Egret 2 dan zal ik ze meteen plaatsen.


mensen die nu op de lijst staan zijn:
almighty
Pat7o
Ken
Psykick


nog 4 te gaan.
 
ik zie dat er al zes buttons op zitten....betekent dat er al een kick harness inzit?
 
Mildoe":22lhvlmi said:
ik zie dat er al zes buttons op zitten....betekent dat er al een kick harness inzit?

kick harness is eigenlijk een aparte aansluiting voor je knoppen(low/med/high kick) die je rechtstreeks van je pcb naar je knoppen doortrekt. ook een kick harness moet je vaak apart kopen.
Als je er dus een pcb inhangt dan kun je meteen aan de slag...met gamen 😉
 
De kans is groot dat er geen kick harness inzit, die zul je er zelf in moeten knallen. Je hebt deze echt alleen voor Capcom fighters nodig though.

Psykick":zcgmisjw said:
Deze man doet ook mee, liefst voor een Egret 2, maar bij gebrek aan beter de Astro!! Laat maar weten!

The Psy
Ja tooooooooch!!!
 
Als ik het geld over had zou ik ook zeker nog een cab willen, voorkeur gaat wel uit naar een tri-sync met naomi. Helaas pindakaas voor mij deze keer, maar ik ga in januari een trip maken naar Azië en down under gedurende 3 a 4 maanden en moet daar hevig geld voor apart zetten. Als het nodig is om de actie door te laten gaan zou ook iemand er 2 kunnen nemen en 1 doorverkopen als je tijd en ruimte hebt. Misschien zou ik dat ook nog wel doen, als je bv nog 1 iemand nodig hebt er 1 nemen en "verpatsen" om de actie door te kunnen laten gaan.

@ Almighty: Hoe zit het met de staat van de cp's? heb je van elke cab foto's of is het op de gok?
 
Zelf geen geld over om er nog 1 te kunnen kopen dus daar kan ik niet aan mee helpen, maar mischien iemand anders met een hoge banksaldo :lol:
Maar laten we niet voorbarig zijn want we hebben nog tijd zat en kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze actie gaat mislukken.
Ook telt nozomi veel formleden en kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er voor deze prijs niet nog 4 gegadigden te vinden zijn.
Wel of geen succes bij mij zal hij komen :twisted:

@ ruderudie:
De cabs zijn allemaal in goede 2e hands staat en zijn allemaal grondig nagekeken en schoongemaakt.
 
En weer een reservering! 8)

Namens forumlid GWAR die nu even niet bij een PC kan graag reservering nummertje 5!

Nog drie cabs te gaan mensen!!
 
Ik wil er bij deze ook graag 1 bestellen.(en ben ook nog mensen op het werk enthousiast aan het maken voor een exemplaar in de kantine). Dus nog maar 2 te gaan!
 
Kijk dat is nou wat ik noem een fatsoenlijke binnenkomer Sparky.
 
mensen die nu op de lijst staan zijn:
almighty
Pat7o
Ken
Psykick
GWAR
sparky



nog 2 te gaan! 8)

Om even antwoord te geven op je vraag sparky:
Hoi Almighty,

Ik zag je topic hier over de inkoopactie. Ik heb geprobeerd lid te worden van het Nozomi forum. Is nog niet gelukt, maar heb al wel een bericht naar de administrator gestuurd. Ik heb veel interesse in een new astro city cab en wil er zo goed als zeker 1 hebben. Kan ik er wel vrij zeker van zijn dat er 6 knoppen per player op zitten en dat de monitor nog goed is?

Mvg,

Sparky
De cab beschikt over 6 knoppen per speler en de schermen zijn gecontroleerd op burning etc.
En welkom op het forum Sparky 😉
 
Put me on the list! Ik koop gewoon die cabinet en dan zie ik het dan wel hoe het allemaal moet! :D

Maar jullie moeten me straks wel een hoop shit gaan uitleggen....vanaf wanneer is het flappen neerlappen? En hoe zit het als ik het thuis wil laten bezorgen? Woon centrum R'dam....
 
Mildoe":12ukvprq said:
Put me on the list! Ik koop gewoon die cabinet en dan zie ik het dan wel hoe het allemaal moet! :D

Maar jullie moeten me straks wel een hoop shit gaan uitleggen....vanaf wanneer is het flappen neerlappen? En hoe zit het als ik het thuis wil laten bezorgen? Woon centrum R'dam....

Nice Mildoe 8)
De betaling gebeurt straks wanneer we 7 mensen hebben en de bestelling de deur uitgaat.(25% aanbetaling=131,25 euro)
Dan gaat het nog +/- 45 dagen duren voordat de cabs afgehaald kunnen worden bij R.Klok.(dan betaal je de 393,75 euro)
Hou er rekening mee als de 25% is aanbetaald en de bestelling loopt de koop definitief is!
En bezorgen kan tegen meerprijs.(kosten afhankelijk van woonplaats)
Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel.

mensen die nu op de lijst staan zijn:
almighty
Pat7o
Ken
Psykick
GWAR
sparky
Mildoe
 
R2-2D":z1f9n0fh said:
Hai,
Kan er in plaats van een astro ook een egret 2 geregeld worden ?
Graag hoor ik van je,

Roy

Zojuist contact gehad met Ronnie en de Egret 2 kost rond de 1000 euro.
Ook kan hij maar aan 1 exemplaar komen.
 
Heb trouwens achter ieder z'n naam een ordernummer geplaatst en deze moet je straks vermelden bij bankoverschrijving want zo kunnen we zien wie wel en niet betaald hebben.
Dus als alles straks rond is vergeet dan niet je ordernummer te vermelden maar dat zal ik dan nog duidelijk vermelden.
 
Kreeg net een mail van iemand die nog niet was aangemeld op forum, die ga ik nog goedkeuren. Die vertelde me dat hij ook zeer geinteresseerd was, dus als het goed is komt de hele order compleet dit weekend!

Bij deze wil ik er even eentje apart houden voor de heer Vincent, beetje lullig als hij naast de pot pist omdat ik em niet snel genoeg heb aangemeld.
 
is goed Ken 😉
Wat mij betreft kunnen we volgende week de boel afhandelen en kan ik de betaalgegevens plaatsen.(rekening nummer R.Klok.)
Wie weet volgt er mischien nog wel een Astro City groupsbuy want volgens mij is er nog meer intresse 😉
En denk mischien dat Ronnie na dit succes meer cabs zal aanbieden...

(cab achterhouden)--->Vincent
 
@ Marc; weet je al of je stools mee kunt laten komen?

Ben zeer benieuwd naar de afwikkeling. Wel goede timing, cabs zullen precies Nederlandse bodem bereiken bij het uitdelen van het vakantiegeld! Wat ga je trouwens met je clone-cab doen; verkopen of houden??
 
ruderudie":3jcikcky said:
@ Marc; weet je al of je stools mee kunt laten komen?

Ben zeer benieuwd naar de afwikkeling. Wel goede timing, cabs zullen precies Nederlandse bodem bereiken bij het uitdelen van het vakantiegeld! Wat ga je trouwens met je clone-cab doen; verkopen of houden??

@Rudie:Had hij nog geen info over maar als hij aan deze krukken kan komen dan gaan ze zeker mee 😉
Betere timing had niet gekunt en ruim voor mei was een goede keuze :)
En m'n OK Baby hou ik fijn want is in perfecte staat en niks mis mee.
De Astro gebruik ik straks voor m'n KI boards en mischien ga ik nog wel voor een ander systeem :roll: (Dreamcast met jamma aansluiting 8) )
 
Voor de mensen die nog intresse hebben heb ik nog goed nieuws want er komen nog 5 cabs meer mee.
Dus als er nog mensen zijn die interesse hebben schrijf je gerust nog in!
 
Back
Top