Da Dude":3kk78ysy said:Kun je de mijne opsturen?
Jinxz":31wntyfb said:hotshot123":31wntyfb said:wat kosten de Nozomi shirts ?
heb wel belang bij een zwarte shirt
maat XL of XXL ,mocht je die hebben
Alle shirtjes kosten 15 euren.
Ik moet vanavond ff kijken of ik een XL of XXL heb liggen.
hotshot123":120skzr4 said:Had je nog wat liggen?
hotshot123":14j2i8o6 said:Jinxz":14j2i8o6 said:hotshot123":14j2i8o6 said:wat kosten de Nozomi shirts ?
heb wel belang bij een zwarte shirt
maat XL of XXL ,mocht je die hebben
Alle shirtjes kosten 15 euren.
Ik moet vanavond ff kijken of ik een XL of XXL heb liggen.
Had je nog wat liggen?
k







Trailblazer":19sstevb said:"Hey buurman"
"Dag Erik"
"Zou jij morgenavond een momentje vrij willen maken om te helpen"
"Ja dat denk ik wel, wat moet er gebeuren?"
"Nou..... ik heb een nieuwe cab gekocht (he knows the score) en die zou ik graag met jou samen even n binnen tillen"
"Je hebt er toch al een?"
"Ja klopt"
Cageman":1pqfflsc said:Ik neem nog wat spullen ter overname mee:
Taito Rambo III Jamma PCB: 50E
Konami Run and Gun 2 Jamma PCB: 80E
Naomi1 + GDROM Drive + JAMMA I/O + non-net DIMM board + bekabeling + Virtua Tennis: 165E
Sega Hikaru PCB + Nascar Arcade: 299E
Sega ST-V Mobo + Shienryu: 150E
En heb nog wat MVS spul te koop.