What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik ga naar de Retro Game Experience en neem mee...

Jinxz

Pattern Reader
Ff weer onbeschaamd pluggen ;)

Ik heb een verkoop-standje tijdens de 2 dagen van de Retro Game Experience en denk; laat ik eens weten wat ik mee neem.

Allereerst de shirtjes.
Volwassen shirts 15 euro p.st. of 25 euro per 2 stuks.
Kindershirts 13,50 euro p.st. of 25 euro per 2 stuks.

Kindershirts:
Got burned
burned.jpg


Will cut grass for ruppees
ruppees.jpg


8bit das
das.jpg


It's on like DK
its_on_geel_kind.jpg


8bit DK
dk_bruin_kind.jpg



Herenshirts:

WeRewolves shirt (officiele shirts van 't grootste Mark of the Wolves toernooi ooit)
_IMG_9830.jpg


Think outside the box
think.jpg


8bit DK
dk_bruin_kind.jpg


It's on like DK
its_on_geel_kind.jpg


Nozomi Shirts
_IMG_0064.jpg


Nozomi Hoodie (27,50 euro)
_IMG_0073.jpg



Er volgen nog meer herenshirts later deze week.


Uiteraard neem ik ook een heel arsenaal met arcadeparts mee. Denk hierbij aan :
IMG_0066b.jpg


En nog veel meer stuff.
 
Ik neem mijn MK2 mee en mijn Nozomi Hoodie

ik wil trouwens wel wat parts bij je shoppen Jinxz
 
...... 6 retro arcade games (Asteroids, Gyruss, Gravitar, Breakout, Vs. Dr. Mario, Joust), veel energie en een enorm goede zin. Oh ja, en mijn lieftlallige assistente. :D
 
Ik neem trouwens ook een doos met PS360+ PCB's mee die aangeboden worden voor 50 euro per stuk I.p.v. de reguliere 57.95 in de webshop.
PS360+ PCB's zijn dus 'padhacks' met schroefmodules (geen gerommel met solderen) die de controls van een cabinet of joystick direct aan meerdere consoles aan kan sluiten. Hij schakelt ook nog eens door herkenning van de console waardoor je dus niet manual hoeft te switchen om 'm in de goede stand te zetten.
Het ondersteunt controls voor:
- PC
- 360
- PS3
- PS2
- PSx
- originele Xbox 1
- Dreamcast

one...pcb...to...rule...them...all ! ;)
 
Nozomi neemt mee:

Daytona USA Twin
Star Wars Racer twin
Afterburner Deluxe
6 candy's (2 x windy, NNC, Blast City, Super Neo 29, Naomi)
 
Last minute toevoegingen voor de sweet-tooths. Ook leuk als gameroom deco:
_large.jpg


_pac-man-candy.jpg


Toad is helaas niet beschikbaar:
_super_mario_candies.jpg
 
Cageman":2heotu5w said:
Nozomi neemt mee:

Daytona USA Twin
Star Wars Racer twin
Afterburner Deluxe
6 candy's (2 x windy, NNC, Blast City, Super Neo 29, Naomi)


Je vergeet er eentje. Heeft met licht te maken, en een gun, en .....

Nou vooruit, Crisis Zone

P1050036_zpsa948e559.jpg

Oh ja, en Space Zap natuurlijk. Naast Bishi Bashi en de 4-player Pac-man de ultieme party game! :D

Nee, de Nozomi gang is uiteraard prominent aanwezig. :D :D :D
 
Dat is hardstikke mooi Maarten, kan ik je ook op de gastenlijst zetten voor de zaterdagavond voorstelling?

Oh ja, stel je even voor op de jiuste plek op het forum, altijd leuk om het hoe en waarom van gamers te lezen.
 
dubbelplug ;)
Hier m'n design voor het Retro Nozomi/RGE shirt. Het is in een gelimiteerde oplage beschikbaar op m'n booth tijdens het RGE.
Het design bestaat uit de woorden 'Retro Game Experience' in 't Japans om het de Nozomi vibe te geven.
Het wordt gedrukt op een typisch 80's 'Ringer' shirt van Fruit of the Loom.

En natuurlijk de angstaanjagende EVILNESS uit Bubble Bobble ;)

RGX_shirt.jpg
 
Back
Top