What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

IGN trapt in mijn geintje :D

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
Op InsideGamer is er een topic over een mogelijk grote aankondiging voor de Xbox 360. Ik denk, ik ga eens even lekker een HOAX posten. Dus ik pak een oud persbericht van MGS4 voor de PS3 en verbouw die dusdanig dat Kojima een aparte ontwikkelstudio voor de Xbox 360 opent en met twee projecten begint. Een project is een Metal Gear Solid: Triology (fout gespeld dus). En Metal Gear Solid: Fluid Ac!d voor de MS Zune player. Ik spelde Trilogy fout dus :D Op InsideGamer trapte ze in het geintje tot ze de spelfout zagen. Voorbij pret. :(

Maar toen zag ik dat ze op het NEOGAF forum net zo'n topic hadden. Dus ik post het daar ook. Maar had de fout niet verbeterd :P Kijk ik vandaag weer. Is IGN er in getrapt :D Die heeft Metal Gear Solid: Triology en MGS: Fluid Ac!d aan de database toegevoegd :lol: Op TeamXbox.com, IGN, GameSpot zijn allemaal topics geopend over MGS: Triology :lol:

Links:
NEOGAF

Xbox 360 MGS: Triology pagina <- Lijkt een 404 niet gevonden maar check de gametitel.

Ik heb van een NEOGAF admin een ondertitel gekregen :D

1168591278.jpg


uploaddy9.jpg

ignsux.jpg

integrity.jpg

Mockups:
uploaduq0.jpg

triology.jpg
triologyboxww2.jpg

mgstriology.jpg

mgstriologyxq8.jpg

mgstriology2xd3.jpg

mgstriology5ao2.jpg

mgstriology4jy3.jpg

triologylolvz0.jpg
 
En hoeveel gamersharten heb je nu gebroken??
 
Zoiets gaat rond als een vuurtje. Ik had het in een topic over possible janurai 11 rumours (over die japanse cryptische messages) op gamespot geplakt. Daarna werden er 3 topics van gemaakt op het xbox messageboard van zowel gamespot/gamefaqs.

Ik ben trouwens de IG spelbreker die met de gamershell link kwam opdraven ;D

Maar ik moet zeggen dat ik het in 't begin wel geloofde, of tenminste niet onwerkelijk vond klinken, doordat er zoveel shit rondging over Konami.
 
R-Type":1t4pf5h6 said:
Zoiets gaat rond als een vuurtje. Ik had het in een topic over possible janurai 11 rumours (over die japanse cryptische messages) op gamespot geplakt. Daarna werden er 3 topics van gemaakt op het xbox messageboard van zowel gamespot/gamefaqs.

Ik ben trouwens de IG spelbreker die met de gamershell link kwam opdraven ;D

Maar ik moet zeggen dat ik het in 't begin wel geloofde, of tenminste niet onwerkelijk vond klinken, doordat er zoveel shit rondging over Konami.
Ik had het persbericht van Gamespress. Maar dat is gewoon het officiele persbericht van Konami. Die wat aangepast. Ik met mijn lompe Engels Triology ipv Trilogy. Weet ik veel. Maar door die typefout is het eigenlijk zo leuk dat het overgenomen wordt. Van een Amerikaan mag je toch wel verwachten dat er een belletje gaat rinkelen als er triology staat? :D
 
So cool we use our old logo.
-priceless
Damn eerst worden die pornoscenes in GTA gehacked, nu dit.....
Die covers zijn wel vet.
 
Back
Top