Rano
TATE Mode Pilot
- Reaction score
- 0
Op InsideGamer is er een topic over een mogelijk grote aankondiging voor de Xbox 360. Ik denk, ik ga eens even lekker een HOAX posten. Dus ik pak een oud persbericht van MGS4 voor de PS3 en verbouw die dusdanig dat Kojima een aparte ontwikkelstudio voor de Xbox 360 opent en met twee projecten begint. Een project is een Metal Gear Solid: Triology (fout gespeld dus). En Metal Gear Solid: Fluid Ac!d voor de MS Zune player. Ik spelde Trilogy fout dus
Op InsideGamer trapte ze in het geintje tot ze de spelfout zagen. Voorbij pret. 
Maar toen zag ik dat ze op het NEOGAF forum net zo'n topic hadden. Dus ik post het daar ook. Maar had de fout niet verbeterd
Kijk ik vandaag weer. Is IGN er in getrapt
Die heeft Metal Gear Solid: Triology en MGS: Fluid Ac!d aan de database toegevoegd :lol: Op TeamXbox.com, IGN, GameSpot zijn allemaal topics geopend over MGS: Triology :lol:
Links:
NEOGAF
Xbox 360 MGS: Triology pagina <- Lijkt een 404 niet gevonden maar check de gametitel.
Ik heb van een NEOGAF admin een ondertitel gekregen

Mockups:

Maar toen zag ik dat ze op het NEOGAF forum net zo'n topic hadden. Dus ik post het daar ook. Maar had de fout niet verbeterd
Links:
NEOGAF
Xbox 360 MGS: Triology pagina <- Lijkt een 404 niet gevonden maar check de gametitel.
Ik heb van een NEOGAF admin een ondertitel gekregen

Mockups: