What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

iets raars

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
hey luitjes
ik heb een tekken 2 pcb in een tekken cabinet
nu komt het hij speelt maar op de een of andere manier geen blauw!!!
alles getest maar niet aanwezig(gele letters en groene waas opscherm)
met andere pcb erin wel goed beeld
spel speelt gewoon en beeld is ook scherp

iemand een idee???
gr robert
 
Trace, transistor of ander component op de 'blauw' lijn (JAMMA pin 13) op je PCB niet in orde.
 
hoi thnx voor de reactie
maar als ik de andere print eraan hang perfect beeld
gr robert
 
Ja, precies.. als je met een andere PCB geen problemen hebt zit het probleem dus in de PCB zelf. Niet in de cab.
 
Of dat fixable is kunnen we niet op afstand zien natuurlijk ;)

Meestal geen problematische fix, tenzij het video IC stuk is bv. Je kunt Asure vragen (als hij zin/tijd heeft) er naar te kijken.
 
Back
Top