What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik zoek iemand met wie ik een Daytona USA twin kan splitsen.

Kosten voor 1 deel zijn 350 euro (dus we betalen beiden 350 euro per helft, totaal 700 euro voor de twin). Ik regel verder dat die dingen bij mij in de garage komen, je kan jouw deel dan komen ophalen.
Ik regel ook de financiele afhandeling met de verkoper, er staat al een twin gereed.
 
Is ook ideal als cab om via emu of ps3/xbox te racen met wat gehobby :)
Ik wil je dan nog wel wat korting geven en dan haal ik het model2 mobo met romboard eruit en bewaar die als spare, dat is dus ook mogelijk
 
Ik heb eventueel interesse in het spel en de dashboard incl shifter.
Eigenlijk heb ik ook wel interesse in de cab, maar ik heb eigenlijk geen
plaats en geen vervoer =)
 
Vervoer kan evt geregeld worden maar daar zijn wel wat kosten aan verbonden (ik moet zelf ook altijd gewoon een busje/aanhanger etc huren), plaats/ruimte kan ik je niet mee helpen.
De cab wordt niet in parts verkocht overigens, hele cab of niks (alleen mobo kan evt tegen een kleine korting op deze al zeer mooie prijs achtergelaten worden, tenzij iemand alle overblijvende parts wil hebben, dan kan het)
 
Oke, bedankt voor de info. Dan moet ik em laten schieten.
Veel succes met de verkoop van deze hele mooie kast en
de prijs is inderdaad een grap. Als ik de ruimte had...
 
Dit is geen geld mensen, twins worden niet zo vaak gesplitst, en zeker niet voor dit geld.
First come , first serve...
 
Allright.
Daytona for jig, but no daytona for you.

Heb wat kunnen regelen, gezien de bepetkte interesse, helaas!
 
jaguarwong1":ensl61kl said:
Ik heb eventueel interesse in het spel en de dashboard incl shifter.
Eigenlijk heb ik ook wel interesse in de cab, maar ik heb eigenlijk geen
plaats en geen vervoer =)

Hoi

Wat heb je eventueel over voor het spel en het dahboard incl shifter

Groet Pieter
 
Pieter is de eigenaar van (o.a.) de twin. Hij houdt een deel van de twin (omdat ik niemand kan vinden), dus allicht zijn er onderdelen beschikbaar mocht iemand wat zoeken!
 
Ik heb wel intertesse in de kast zonder dashboard en eigenlijk alles wat er nog meer bijhoort.
Dus eigenlijk heb ik wel interesse in de kale kast zonder dashboard, game, internals hehe
Als men zich afvraagt waarom, nou gewoon een goedkope playseat hehe
 
Pak dan de rechter kast als je m toch als playseat gebruikt en alles eruit sloopt, dan pak ik de linker (scheelt mij weer kutten met een voeding en credit board) :p

Momenteel pak ik de rechter (zonder voeding en credit board) totdat Pieter weet of hij de andere kast ook kwijt kan (in parts of in zijn geheel).
 
Ja voor mij is het alleen als andere mensen er onderdelen uit willen en er een skelet overblijft. Ik hoef niet op voorhand zo'n kast, dus het zou dan aan Jaguarwong liggen of dat gaat lukken.
 
Als om wat voor reden dan ook jaguarwong de onderdelen niet pakt, neem ik het allemaal wel over, zodat Psykick een lege cab overhoudt :-)
 
Kijk, dat klinkt goed ! Zeker dat ik die onderdelen pak =)
Psykick, ik pm je even over de details. Over de prijs verdeling
worden we het wel eens denk ik.

Volgens mij heb je een deal Jiggy !
 
Ok boys, het is de houten kast (niet de plastic versie).
Dit betekent dat Psykick niks kan met de lege kast, die heeft de plastic versie nodig.

Pieter heeft aangegeven dat hij nog steeds alle parts weg wilt doen, en dan zelf even kijkt wat hij met de lege kast doet. Voorwaarde is wel dat de kast dan volgende week zaterdag leeggehaald wordt (dezelfde dag dat ik een van de kasten ophaal, dus ik help wel). De parts kosten dan 350 euro.

Jaguarwong, laat even weten of dit wat voor je is (jij bent 1st in line).
Zo niet, dan kijk ik even met Cageman.

Mvg,
Arno
 
Psykick en ik waren als via pm wat dingen aan het regelen eigenlijk...
Kunnen we dat even afwachten en hem laten beslissen of ie de houten
versie wel of niet wil hebben ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top