What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iemand die de tijd heeft om mijn Setup af te maken, paid!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Zoals de titel zegt jongens ik zoek iemand die mijn setup hier in Den Haag kan komen afmaken eventueel tegen betaling of diensten of spullen!!
Ik heb een Neo 29 en heb toen ik tijd had alles zelf gedaan, maar ik werk 70 uur in de week nu al bijna 3 jaar en heb alleen de zondag met de kids. In de avonduren kan ik elke keer een klein beetje doen, dan een tijd niets en dan ben ik weer de draad kwijt en begin ik weer opnieuw.

Ik ben wel al behoorlijk ver, maar ik wil nog de DC aansluiten en evt. een Gamecube en een PC met JAMMA via Maximus arcade of iets gelijkwaardigs. Alle hardware ligt hier, het is alleen nog de puzzel in elkaar zetten met J-Pac, Arcade VGA enz. en softwarematige shit.

Dus als iemand de tijd heeft op een zondag of zaterdag bij nood om de hele dag te kloten, dan krijgen we het vast af, leuk project en aan het einde van de dag levert het je ook nog wat op ;)

Ik krijg straks die 2e cab en daar gaat dan gewoon een multi PCB in, ik zal nog een aparte topic openen voor een groepsinkoop bij ECL, scheelt in de verzendkosten ;)

Thnx alvast en plz help me out :(

Hasan
 
Back
Top