Anonymous":2chk56qy said:Zoals ik al op IGF aangaf; rechtsbovenin bij de frontpage loopt de header wat raar over het bonsai boompje, een schoonheidsfoutje
Over het forum; er is veel ruimte voor vooruitgang aangezien dit de standaard skin is. Misschien een passende template, en wat mods?
In ieder geval; ga zo door!![]()
Jaylee":2wzhxcha said:ik wil een quick reply op het forum![]()
Gungrave":3pr31dyj said:'Mark all topics read'
Dat staat linksonderaan net onder het laatste topic
Als je dat bedoelt, probeer het =P
Cyberpunk":zb6i1mbi said:Misschien handig om een button/link te maken bovenaan het forum om direct terug te kunnen naar de frontpage? Zie er namelijk nog geen één.![]()
Rano":3coxtpbg said:Cyberpunk":3coxtpbg said:Misschien handig om een button/link te maken bovenaan het forum om direct terug te kunnen naar de frontpage? Zie er namelijk nog geen één.![]()
Mee bezig, komt van de week online.
Welkom touwens, Wouter![]()