Ken
High Score Hunter
Een nieuw onderdeel van het forum wordt het 'icoon' gedeelte.
Ik wil graag van iedereen weten wat hij of zij vindt van Shigeru Miyamoto.
Brabbel niet zomaar een eind weg, want ik maak over een tijdje een compilatie van alle antwoorden en dat zetten we dan op de mainpage, met de namen erbij van de mensen die hier aan hebben meegeholpen.
Voor mij is Miyamoto-san niet alleen de man waarmee alle ellende is begonnen op het gebied van videogames, maar ook voor mij een nieuw tijdperk dat aanbrak een half jaar geleden. Miyamoto is het eerste interview wat ik heb gehouden op de E3 (voor Gamepro) en je zou zeggen dat je dan met een makkie zou willen beginnen om er een beetje in te komen. Nou ik werd dus mooi in het diepe gegooid en ik heb de tijd dat ik met hem sprak (one on one) echt als een roes beleefd.
Het is een klein kind in een groot lichaam, met een ongelooflijk geduld en creatieve geest die ik nog nooit ben tegengekomen.
Na Miyamoto zijn alle interviews die ik heb gehouden de afgelopen maanden me stukken makkelijker afgegaan, want echt erger zenuwachtig worden dan bij Miyamoto is niet echt mogelijk.
Wat vinden jullie van deze man, maak er iets moois van!
Ik wil graag van iedereen weten wat hij of zij vindt van Shigeru Miyamoto.
Brabbel niet zomaar een eind weg, want ik maak over een tijdje een compilatie van alle antwoorden en dat zetten we dan op de mainpage, met de namen erbij van de mensen die hier aan hebben meegeholpen.
Voor mij is Miyamoto-san niet alleen de man waarmee alle ellende is begonnen op het gebied van videogames, maar ook voor mij een nieuw tijdperk dat aanbrak een half jaar geleden. Miyamoto is het eerste interview wat ik heb gehouden op de E3 (voor Gamepro) en je zou zeggen dat je dan met een makkie zou willen beginnen om er een beetje in te komen. Nou ik werd dus mooi in het diepe gegooid en ik heb de tijd dat ik met hem sprak (one on one) echt als een roes beleefd.
Het is een klein kind in een groot lichaam, met een ongelooflijk geduld en creatieve geest die ik nog nooit ben tegengekomen.
Na Miyamoto zijn alle interviews die ik heb gehouden de afgelopen maanden me stukken makkelijker afgegaan, want echt erger zenuwachtig worden dan bij Miyamoto is niet echt mogelijk.
Wat vinden jullie van deze man, maak er iets moois van!