What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ibara gaat budget! :-D

General Wong

Combo Keeper
Na Homura, Twinkle Star Spirits: La Petite Princesse en Mushihimesama krijgen we weer een coole budget shmup release: Ibara! Ik wilde hem al best wel een tijdje hebben, maar ging elke keer voor net een andere titel (zoals DDP). Beste nieuws is nog wel de kleine prijs van 23(!) euro. Enige wat jammer is dat hij niet meer onder de kerstboom zal kunnen komen te liggen...

PA.78065.002.jpg
PA.78065.005.jpg
 
Het is voor mij onbegrijpelijk hoe CAVE games in hun fop budget hoes kunnen worden aangeschaft om een paar dineros te saven.
 
Dat is natuurlijk een behoorlijk elitistisch statement, maar ik moet toegeven dat ik dat gevoel ook wel een beetje heb :oops: .

Enfin : ik heb de eerste ps2 release (niet de arcade pcb, helaas) maar zou een extra aankoop wel overwegen als die fameuze "black label" versie mee op het schijfje zou staan.
 
Ik heb de PS2 versie en die viel wat tegen, dus heb ik de PCB maar gekocht. Die zit nou ergens op een boot tussen de rijstkorrels naar Europa.
 
Nah, zó goed vind ik de CAVE shmups niet die ik heb, het is niet 'helemaal' mijn stijl. ik heb liever shmups van Milestone, Raizing of Treasure. Dus een prijs van 60 euro heb ik er simpelweg niet voor over. Voor 23 euro vind ik ze aan de andere kant een goede toevoeging.
 
Mja, voor Ibara kan ik dat wel begrijpen, dat was toch niet zo'n goede ps2 port en er zijn een paar - vind ik - ergerlijke trekjes aan, bv. de manier waarop je schip eerst moet ontploffen alvorens je verder kan enz. Mooie artwork ; shooting en anime-grieten daar ga ik altijd wel voor, maar ik vond Mushihimesama toch wel een betere game.

Iemand La petite princesse PS2 gespeeld?
 
Back
Top