A
Anonymous
Guest
yeah mijn account is geactiveerd.
allereerst een kleine voorstelling
ik heet martijn ben morgen 30 jaar jong en ben woonachtig in oss.
Ik ga mijn eerste arcadekast bouwen maar ik loop tegen wat dingen aan.
ik heb bv een tekening gevonden op het internet met maten van het kabinet maar niet echt duidelijk.
dus is er hier iemand die tekeningen heeft of ervaring heeft met kasten bouwen en wil het voor mij of met mij maken uiteraard tegen vergoeding.
ook loop ik nu al tegen softwareproblemen aan.
ik wil hyperspin gaan draaien en nu had ik op usenet een post gevonden van 99 gb en ik krijg hyperspin wel draaiend maar hij start de games niet op.
dus mijn vraag is of er hier iemand kent die complete schijven of images verkoopt.
op marktplaats stond er een maar was net te laat helaas. dat was een schijf met 85 systemen.
dus zou ook iemand me daar mee willen helpen uiteraard tegen een normale vergoeding.
intussen ga ik verder zoeken op internet en ga dit forum helemaal uitpluizen.
alvast bedankt voor eventuele reacties.
allereerst een kleine voorstelling
ik heet martijn ben morgen 30 jaar jong en ben woonachtig in oss.
Ik ga mijn eerste arcadekast bouwen maar ik loop tegen wat dingen aan.
ik heb bv een tekening gevonden op het internet met maten van het kabinet maar niet echt duidelijk.
dus is er hier iemand die tekeningen heeft of ervaring heeft met kasten bouwen en wil het voor mij of met mij maken uiteraard tegen vergoeding.
ook loop ik nu al tegen softwareproblemen aan.
ik wil hyperspin gaan draaien en nu had ik op usenet een post gevonden van 99 gb en ik krijg hyperspin wel draaiend maar hij start de games niet op.
dus mijn vraag is of er hier iemand kent die complete schijven of images verkoopt.
op marktplaats stond er een maar was net te laat helaas. dat was een schijf met 85 systemen.
dus zou ook iemand me daar mee willen helpen uiteraard tegen een normale vergoeding.
intussen ga ik verder zoeken op internet en ga dit forum helemaal uitpluizen.
alvast bedankt voor eventuele reacties.