Sphere
1CC Aspirant
Hey Guys,
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp geen snars van de laastst versie van HyperSpin. Ook zijn tutorials niet up to date of zeer onduidelijk. Is er iemand die mij hier doorheen kan lopen?
Mijn probleem is niet om HyperSpin te installeren maar om games en emulatoren toe te voegen (mame eigenlijk alleen).
Wie o wie kan mij op weg helpen?
Groet,
Pieter
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp geen snars van de laastst versie van HyperSpin. Ook zijn tutorials niet up to date of zeer onduidelijk. Is er iemand die mij hier doorheen kan lopen?
Mijn probleem is niet om HyperSpin te installeren maar om games en emulatoren toe te voegen (mame eigenlijk alleen).
Wie o wie kan mij op weg helpen?
Groet,
Pieter