What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

hyperspin emulators instelingen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
hoihoi

ik ben nu sinds een paar dagen bezig met de hyperspin software die ik overigens geweldig vind.

maar ik loop tegen een probleem aan een belangrijk probleem.

ik heb alle emus roms etc etc ook in hyperhq ingesteld,

maar ik krijg het niet voor mekaar om de meeste emus goed in te stellen.

zouden er mensen zijn op het forum die me kunnen helpen,dmv teamviewer of dat ik een keer langs kom met pc of die persoon naar mij.(eventueel in een overlegde vergoeding)

ik ben bang dat ik er echt niet meer uit kom en dan op ten duur heb van laat maar en dat zou ik zonde vinden.
 
Je hebt die hele set toch gekocht van iemand?
Kan hij je daar niet bij helpen of heb je alleen alle data gekocht?
 
Psykick":nxef1py2 said:
Je hebt die hele set toch gekocht van iemand?
Kan hij je daar niet bij helpen of heb je alleen alle data gekocht?


Alleen de data gekocht. Vandaar.

Hypersplash doet moeilijk ben ik al achter gekomen.

Als een emulators de rom laad dan gee hypersplach een afbeelding dat hij aan het laden is terwijl sommige emus erachter draaien,dus met alt-tab haal ik dan de EMU naar voren en sommige werken dan goed.
Hypersplash sluit ik dan af met taakbeheer.

Dat is een van de problemen.
 
het word nu tijd dat ik ga slapen maar zit met een probleempje.

project64 krijg ik niet gesloten met esc nu heb ik de keys al proberen toe te wijzen dus eerst de esc weg gehaald bij volledig scherm en daarna wilde ik hem bij sluiten zetten maar dat doet hij niet dan zegt hij dat hij al gebruikt word terwijl dat niet zo is.

kent iemand het probleem heb al gekeken op youtube,google.
nu heb ik me daar aangemeld op een forum maar ik heb geen permission om een topic te starten dus dan de vraag hier maar.

weltrusten :P

grt
 
Back
Top