A
Anonymous
Guest
hoihoi
ik ben nu sinds een paar dagen bezig met de hyperspin software die ik overigens geweldig vind.
maar ik loop tegen een probleem aan een belangrijk probleem.
ik heb alle emus roms etc etc ook in hyperhq ingesteld,
maar ik krijg het niet voor mekaar om de meeste emus goed in te stellen.
zouden er mensen zijn op het forum die me kunnen helpen,dmv teamviewer of dat ik een keer langs kom met pc of die persoon naar mij.(eventueel in een overlegde vergoeding)
ik ben bang dat ik er echt niet meer uit kom en dan op ten duur heb van laat maar en dat zou ik zonde vinden.
ik ben nu sinds een paar dagen bezig met de hyperspin software die ik overigens geweldig vind.
maar ik loop tegen een probleem aan een belangrijk probleem.
ik heb alle emus roms etc etc ook in hyperhq ingesteld,
maar ik krijg het niet voor mekaar om de meeste emus goed in te stellen.
zouden er mensen zijn op het forum die me kunnen helpen,dmv teamviewer of dat ik een keer langs kom met pc of die persoon naar mij.(eventueel in een overlegde vergoeding)
ik ben bang dat ik er echt niet meer uit kom en dan op ten duur heb van laat maar en dat zou ik zonde vinden.