Een nieuwe reet bestellen.. heheheh!
Ja, ben het met Pascal eens. Ik heb in dit monster gezeten, een week of drie geleden. Het is echt alsof je in een racewagen stapt. Je ligt er eigenlijk gewoon in. Alles is erop gericht de rij-ervaring zo realistisch mogelijk te maken. Een arcade racer is bedoeld om snel in te springen en een rondje te raggen voor een euro. Een sim heeft veel diepere gameplay, realistische controls en feedback; een arcade racer is oppervlakkig en gericht op sensatie, herrie, en ongenuanceerde, heftige feedback van het stuurwiel.
Ja, ben het met Pascal eens. Ik heb in dit monster gezeten, een week of drie geleden. Het is echt alsof je in een racewagen stapt. Je ligt er eigenlijk gewoon in. Alles is erop gericht de rij-ervaring zo realistisch mogelijk te maken. Een arcade racer is bedoeld om snel in te springen en een rondje te raggen voor een euro. Een sim heeft veel diepere gameplay, realistische controls en feedback; een arcade racer is oppervlakkig en gericht op sensatie, herrie, en ongenuanceerde, heftige feedback van het stuurwiel.