What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hori Dead or Alive 4 Arcade Stick

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
Ik ben opzoek naar een goede stick voor de enige knappe 3D fighter die momenteel voor de Xbox 360 te krijgen is. Dan kom ik al snel uit op de Hori Dead or Alive 4 Arcade Stick. Bij Dimplus kost het ding 70 euro. Is opzich goed te doen, mits het kwalitatief goed spul is. Heeft iemand ervaring met dat ding? Hoe voel hij aan? Is ie een beetje zwaar en voelt ie stevig aan?

780031.jpg


doa4stick.jpg
 
Hetzelfde wat er op IG gezegd is: goede stick, beste op de 360.. ook de enige. Hori = kwaliteit, en het beste op homebrew na.

Speelt naar verluid uitstekend met SF2, DoA en misschien MK3.

Button layout van 6 knoppen is imo perfect, en helaas vrij rare vandaag de dag (de meeste hebben 8, wat het voor mij soms wat te verwarrend maakt met SF).
 
Hmm. Ik ga hem halen.

Voor de PS3 brengt Sega echt een hele vette stick uit. Qua uiterlijk dan. Geen idee of ie ook goed speelt natuurlijk.

Virtua Stick High Grade:

PA.82364.003.jpg
 
Zal die ook werken op de 360??? Is die DOA stick ook op USB??
 
Wat nou als je die 360 stick in de usb port van de PS3 doet...? Ontploffingen? Jammer dat de Shinkansen controller met usb het niet doet op de PS3, maar de Densha de Go 2 controller wel.
 
just double check, dan denk ik wel aan de layout te zien van de DOA en VF5 stick dat dit zal werken. Zal wel geen speciale driver nodig hebben.
Een Fighter met de 360 joypad is niet te doen.
 
Back
Top