Rano
TATE Mode Pilot
- Joined
- Aug 9, 2005
- Messages
- 588
- Reaction score
- 0
Ik ben opzoek naar een goede stick voor de enige knappe 3D fighter die momenteel voor de Xbox 360 te krijgen is. Dan kom ik al snel uit op de Hori Dead or Alive 4 Arcade Stick. Bij Dimplus kost het ding 70 euro. Is opzich goed te doen, mits het kwalitatief goed spul is. Heeft iemand ervaring met dat ding? Hoe voel hij aan? Is ie een beetje zwaar en voelt ie stevig aan?
