Iemand vroeg mij laatst hoe lang ik gemiddeld nu echt speel op m'n cabs.
In eerste instantie riep ik veul! Maar de vraag was echt een spel spelen, niet rommelen/pielen, nee, echt game-time.
Na wat hoofdwerk, kwam ik er achter dat ik net an op een beschamelijke 3 uur per week kom.
En als je nu kijkt waar dat gemiddelde vandaan komt, is het niet omdat ik nu elke week minstens 3 uur erin weet te zetten, er gaan weken voorbij dat ze niet eens aan gaan, maar wel periodes dat ik met vrienden/alleen middagen/avonden aan het vullen ben.
Laten we eens stemmen, hoe zit dat met jullie? Zit ik nu zo laag of komt het vaker voor?
In eerste instantie riep ik veul! Maar de vraag was echt een spel spelen, niet rommelen/pielen, nee, echt game-time.
Na wat hoofdwerk, kwam ik er achter dat ik net an op een beschamelijke 3 uur per week kom.
En als je nu kijkt waar dat gemiddelde vandaan komt, is het niet omdat ik nu elke week minstens 3 uur erin weet te zetten, er gaan weken voorbij dat ze niet eens aan gaan, maar wel periodes dat ik met vrienden/alleen middagen/avonden aan het vullen ben.
Laten we eens stemmen, hoe zit dat met jullie? Zit ik nu zo laag of komt het vaker voor?