Psykick
Loop Survivor
Ken":1noyp802 said:Psykick":1noyp802 said:Eerste keer was op de plee met de Wehkamp op mijn schoot en voor het eerst een stick in mijn hand, toen begon alle ellende :lol:
Wat een mongool joh....
Muahahahaha wat een waus :lol:
Ken":1noyp802 said:Psykick":1noyp802 said:Eerste keer was op de plee met de Wehkamp op mijn schoot en voor het eerst een stick in mijn hand, toen begon alle ellende :lol:
Wat een mongool joh....
cotje":67sxau8k said:..... Een combi tussen games, elektronica en PC's. Ik ben nu drie cabs (woodies) verder waarin ik een paar varianten heb geprobeerd.
cotje":3113g0ik said:Op dit moment probeer ik zoveel mogelijk monitoren te redden en deze geschikt te maken voor Arcade. Niets mooiers dan een scherpe en contrastrijke CRT in je cab!!
Kenshiro":37t9dwxd said:Bij mij begon het toen ik 6 jaar werd en voor mijn verjaardag een Videopac console kreeg. Toen ik voor het eerst zo'n bowling spelletje speelde vond ik dat zo fascinerend (waarom kan je nou bowlen via de tv en hoef je niet naar een bowlingbaan dacht ik toen) dat ikm speelde en speelde. Kreeg steeds meer games en zo begon langzaam maar zeker mijn fascinatie voor games en naar mate ik ouder werd ook computer- en informatietechnologie en de (game)industrie. Wat ik na de Viideopac kreeg waren de ZX spectrum, Atari 3600, C-64, Amiga, Msx, NES, SNES, Megadrive, N64, PSX, PS2, Dreamcast, Xbox, Xbox 360, WII, PS3 en daartussenin diverse pc's. Ik bezit nog iets van 8 consoles met hele verzameling games uit EU, USA en of course Japan.
Er gaat geen dag voorbij of ik lees over games, speel een spelletje (met of zonder vrienden) en probeer daarnaast toch een goed sociaal leven te hebben. Het gamen zal altijd blijven en de intresse hiervoor. Ook ben ik een PC-fan die graag gamed op de PC sorry guysEn ben heel blij dat mijn vrouw ook graag potje gamed zo nu en dan en leuk vind dat ik zo'n hobby heb.
Psykick":3nm7nrj0 said:Ik lees niets over Arcade :?![]()
Welkom btw
Psykick":3sl44qiw said:Kenshiro":3sl44qiw said:Bij mij begon het toen ik 6 jaar werd en voor mijn verjaardag een Videopac console kreeg. Toen ik voor het eerst zo'n bowling spelletje speelde vond ik dat zo fascinerend (waarom kan je nou bowlen via de tv en hoef je niet naar een bowlingbaan dacht ik toen) dat ikm speelde en speelde. Kreeg steeds meer games en zo begon langzaam maar zeker mijn fascinatie voor games en naar mate ik ouder werd ook computer- en informatietechnologie en de (game)industrie. Wat ik na de Viideopac kreeg waren de ZX spectrum, Atari 3600, C-64, Amiga, Msx, NES, SNES, Megadrive, N64, PSX, PS2, Dreamcast, Xbox, Xbox 360, WII, PS3 en daartussenin diverse pc's. Ik bezit nog iets van 8 consoles met hele verzameling games uit EU, USA en of course Japan.
Er gaat geen dag voorbij of ik lees over games, speel een spelletje (met of zonder vrienden) en probeer daarnaast toch een goed sociaal leven te hebben. Het gamen zal altijd blijven en de intresse hiervoor. Ook ben ik een PC-fan die graag gamed op de PC sorry guysEn ben heel blij dat mijn vrouw ook graag potje gamed zo nu en dan en leuk vind dat ik zo'n hobby heb.
Ik lees niets over Arcade :?![]()
Welkom btw
Kenshiro":2xye8faz said:Bij mij begon het toen ik 6 jaar werd enLOL, er was 1 arcade/gokhal waar ik woon, en daar speelde ik vaak in de pauze, toen ik op de middelbare school zat. Heel veel guldens in de Mortal Kombat 1 en 2, Killer Instinct, Tekken, Ridge racer 1 en Area-51 gegooid. Maar toen eenmaal de consoles krachtiger werden dan de arcades, stierf het uit in NL. En tja wat ik genoot ik van de arcades in Japan. Heel wat 100 yen muntjes verspild aan Guilty Gear deeltje zoveel, Drum-mania, Half-Life 2 DM en nog meer. Dus arcade is er ook bij deze jongen geweest![]()
![]()
![]()
Ratson":826oy8bt said:Bij mij is het allemaal begonnen met Mooncresta(spacewar)in de snackbar in den haag (Wim en Hetty)Daarna zomer's lang bij hommerson gespeelt.