What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoe druk hebben wij het in ons leven?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Brand maar los met al jullie excussen waarom jullie hier niet 24/7 op het forum actief zijn :D


Ik ben de afgelopen twee weken bezig geweest met het afronden van toetsen en ik zit in mijn hertoetsten periode. Ik mag nu echter nog twee weken op mijn luie bips zitten, want ik heb niks om over te doen. Heel leuk natuurlijk, maar wat moet ik doen zonder school. Waar moet ik mijn uren die ik overdag inlever aan school nu weer aan besteden?

Grotendeels word het 's ochtends helaas iets te lang liggen in mijn bed en ben ik 's middags meestal bezig met uhm.. te niksen.
Er is werkelijk weinig wat ik op dit moment kan doen, anders dan me bezig houden met films kijken, gamen, lezen en tsja grotendeels mezelf ergeren om mijn omgeving.

''Ga werken'', hoor ik veel van mijn vrienden zeggen. Behoort dit maar tot de optie om mijn verveling tegen te gaan. Dit is echter onmogelijk gebleken aangezien ik te oud ben om veel uurtjes te trekken in een supermarkt waar ik werk. Ik heb geen zin om ander werk te doen voor deze 2 weken die nog komen, want dan moet ik het maar lekker als vakantie gaan beschouwen.

Over 2 weken ga ik op stage en zal dat bijna al mijn tijd op gaan slokken en als ik dan na 8 weken weer klaar ben, dan begint mijn trip trough Japan. Dus ik verzin nog wel iets om deze tijd door te komen.
 
Ik heb sinds 1 week weer een nieuwe vriendin, dus genoeg om te doen hehehe :P
 
Ik zit al 2 maanden in Hong Kong. schandalig niks te doen. Alleen maar shoppen en eten. :D Verder flink gamen op mijn PSP en DS. Syphon Filter Dark Mirror is verslavend :S
 
Mildoe":ur2wvwdf said:
Ik zit al 2 maanden in Hong Kong. schandalig niks te doen. Alleen maar shoppen en eten. :D Verder flink gamen op mijn PSP en DS. Syphon Filter Dark Mirror is verslavend :S

Ik zit al weken te wachten totdat je iets over je bevindingen op deze site zet, want dat duurt wel schandalig lang hoor :D
 
:) Ik heb hier helaas geen mogelijkheden om de frontpage te updaten helaas :S

Maar goed, als ik eenmaal thuis ben over 5 dagen, dan gaat de frontpage wat meer leven.
 
All pleasure baby :D

Maar er was een dorpsfestival hier. En die is 1 keer in de 60 jaar. Dus dat was het wel waard om mee te maken. Verder hier voor de shopping sprees gekomen...en lekker chillen en de kou ontlopen in NL :D
 
Storing op het werk heeft me dit hele weekend al van het inbouwen van mijn naomi/Ikaruga in mijn mini gehouden! :(
Nog niet te beginnen over andere taken en sociale dingen die blijven liggen atm.
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier rond te hangen.

Tijd moet je maken. 8)
 
Mensen die zeggen dat ze het altijd maar zo druk hebben stellen zich meestal aan en lopen de kantjes er juist vanaf. Het zijn juist de ambetaren die altijd klagen dat ze het zo zwaar hebben, terwijl ze geen flikker uitvoeren of alleen maar overbodige onzin zitten te doen de hele dag. Altijd maar klagen, ga dan wat anders doen man! Zelfde geldt voor de opmerking 'hard werken'. 'Ik heb hard gewerkt en ben nu kapot' hoor ik nogal eens. Een gebrek aan pit in je sodemieter als het mij vraagt. De mensen die echt zich ergens voor inzetten zul je niet snel horen klagen.

Kwestie van instelling als je het mij vraagt.
 
Ach, kben niet zo iemand die me druk maakt om dingen. Als ik veel te doen heb laat ik het meest onzinnige gewoon lekker liggen. Als het belangrijk is doe ik het wel maar echt klagen zal ik niet. Heb meestal te veel vrije tijd aan me handen maar echt erg kan ik het niet noemen. Vorige week even lekker vakantie en erop uit gegaan, rlxen, moet kunnen.

Soms met school beetje 'druk' in de zin van dat je iets moet inleveren of examens heb. Gewoon doen en niet denken. Daarna is 't meestal toch weer rustig.

Paar weken vrij en niks te doen? Gewoon lekker films kijken, boekje lezen, gamen, mss iets met vrienden doen. Np.
 
Back
Top