+2ElPancho":2imalqxc said:Dat je smaak hebt laat je weer eens zien met deze aankoop!
Congrats, mooie aanwinst.
ruderudie":v7l4omso said:Inderdaad erg gaaf een Aero table in Rottuhdam, zullen we die ook weer proberen met zijn tweeen naar boven te sjouwen.
ruderudie":1elh8rg7 said:Rob waar ga je hem eigenlijk neerzetten? 2e room erbij? Of heb je je gameroom helemaal Aero-table proof gemaakt door alle overbodige zooi eruit te gooien?
