Ken":2tsdyfd5 said:Ik wil trouwens wel die Virtual On van je overnemen die ergens in die berg teringzooi ligt![]()
ruderudie":1z5qigvp said:Hey Rob, die uitbreiding van cabs gaat goed! Als ik het goed heb staan er nu dus 5 cabs bij jou thuis?
pooyan":1cur6h1f said:Mozes, jij gaat wel ver voor je hobby zeg! Je auto verkopen voor een cab :?
Dat zou ik denk ik nooit doen, krijg ik ook nooit toestemming voor (Ik: "Hé schat, hoe vind je de kleur van mijn nieuwe cab?" Zij: "mooi hoor, maar waar heb je autosleutels toch neergelegd, ik moet naar de kapper en ik heb haast!" Ik: "eeeehhhhh" Eind van het liedje is dat ze niet meer naar de kapper wil, maar wel naar de advocaat.
En al je PCB's weg. Jemig, maar kan ik wel begrijpen. ik koop zelf mogelijk binnenkort een paar classic cabs (Pac-Man, Gyruss, PHoenix en zo), en daar moeten mogelijk ook wat PCb's voor wijken. Death Smiles anyone?
Wat betreft je monitor, ik heb zelf een zo goed als nieuwe Philips 29" 31Khz VGA monitor, onder andere met uitgebreide on-screen instelmogelijkheden. Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, maar mocht ik hem weg doen dan zal ik aan je denken.
ruderudie":5izlsh0z said:Ja Rob, auto ervoor verkopen is wel heftig. Maar goed, ik kom graag een keer je cabs uittesten als je gameroom klaar is. Misschien een kleine Nozomi meet in de zomer?
almighty":2x39phkg said:Ziet er goed uit 3 van die Sega cabs naast elkaar 8) , hoop dat het nu wel goed komt met de nieuwe monitor voor je Blast.
goede ogen heb jij! of heb je die flyer ook bij een bestelling gehad?ElPancho":87xhmp04 said:Mooi gezicht zo'n set up.
En wat staan die marquees te schijnen! Terecht een mooie plaats voor die arts.
Die Arcana Heart 2 zit die er ook in?
Succes met de nwe monitor over een tijdje, neem dan nog ff een foto met de cabs aan.