What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

Pat7o

TATE Mode Pilot
Yes!

Gisterochtend belde Rudie me dat de kasten al bij hem afgeleverd waren.
Als een speer naar hem toe en zoals Rudie al meldde stond zijn kast binnen no time in zijn huis.
Bij mij ging het wat moeizamer... :(
We kregen hem niet de bocht op de trap door...staat nu tijdelijk even in mijn hal.
Zal hem denk ik uit elkaar moeten halen.
Heb hem ondertussen ook uitgepakt en snel even getest en hij werkt fantastisch!
ben happy als een kind met deze kast.
Moet hem nog wel schoonmaken en nieuwe knoppen en sticks erop maar dat komt later nog. Hij ziet er gewoon erg strak uit.
even snel wat fotootjes geschoten.
PIC_0074.jpg
de gewraakte trap...

ben zeker 3 kwartier bezig geweest hem uit te pakken, zo goed hadden de KC mannen hem ingepakt.

PIC_0077.jpg
1e indruk...Super! :D

Mijn speciale dank gaat uit naar Rudie die de hele actie van begin tot eind geweldig heeft opgezet en begeleid en uiteindelijk tot een groot succes heeft gebracht.
Thnx Rudie!!!
 
Ook jij gefeliciteerd met je geweldige aanwinst! 8)
Ben benieuwd of het makkelijk gaat dat demonteren want dan ik hoor ik dat graag even van je... :roll:
 
Gefeliciteerd met je aankoop! Zal wel een karweitje zijn om de cab uit elkaar te halen!
 
Ziet er zeker makkelijk uit, bedankt voor de link 8)
Op deze manier is hij makkelijk te vervoeren naar boven en scheelt enorm in gewicht.
 
ik zal wel wat foto's plaatsen als ik ermee bezig ben...

btw hoe zit t met Ronnie Klok mbt import van cabs?
 
Pat7o":ya4g7v6u said:
ik zal wel wat foto's plaatsen als ik ermee bezig ben...

btw hoe zit t met Ronnie Klok mbt import van cabs?

Gaan we binnenkort mee beginnen, willen alles eerst goed uitzoeken/voorbereiden voordat ik het op het forum post.
1 ding is zeker dat ik zowiezo een cab laat overkomen...
 
We kregen hem niet de bocht op de trap door...staat nu tijdelijk even in mijn hal

Ik heb het ooit ook eens alleen met de hulp van mijn broer de trap opgetild, geen aanrader. Aan het einde van de trap zat ook een bocht die we niet konden maken. De cab moest nog hoger de lucht ingetild worden.
We waren allebei daarna helemaal kapot, trillende spieren en binnen die paar minuten was mijn shirt zeiknat van het zweet.
Het scheelt sowieso al heel veel als je de monitor er uit haalt.
Veel succes met het demonteren en veel plezier met je cab.
Welkom bij de New Astro City club !
 
omg ik had dat dus ook bij de koek van de trap, lukte echt niet en toen maar weer naar beneden gedaan. Echt mijn spieren deden het ook niet meer ff.

Leuk om meer van die kasten te zien in NL, begint bij mij ook een beetje te jeuken nu.

nog veel plezier!
 
Cool man, maar wat heb ik even ergens gemist aan de inkoopactie dat er opeens Astro's opduiken? Vette shit.
 
Ken":2kt3f8z9 said:
Cool man, maar wat heb ik even ergens gemist aan de inkoopactie dat er opeens Astro's opduiken? Vette shit.

Jah cool he?
Volgens mij een killercabs inkoop actie.
 
thnx!

was inderdaad een KC actie, die hadden er nog twee staan en toen Rudie's importactie via dit forum niet doorging heeft hij die twee voor ons bij KC geregeld.
al met al zeer de moeite waard en ik ben blij dat ik mee gedaan heb!

ZiEk, hoe heb je hem uiteindelijk de trap op gekregen? gedemonteerd?
 
Als ik je een tip mag geven dan zou ik het paneel eraf halen dat scheelt enorm met de draai.
Zelf moest m'n kast ook 2 trappen omhoog en een trap met een flinke draai.Ook de trapleuningen er even af scheelt enorm.
En een sterke vriend en dan moet het wel lukken 😉
 
Helaas is het cp van een astro niet te verwijderen en zal de cab uit elkaar moeten. Moet ook niet zo'n probleem zijn, maar je moet wel even kijken hoe het zit met spanning op de monitor. Daar kunnen geloof ik nog wel eens vervelende ongelukken mee gebeuren.

Verder kan ik iedereen aanraden via KC een cab te regelen, je moet er wat moeite voor doen maar ze regelen het daar echt perfect. Nu nog een order opgeven voor de april bestelling (tevens laatste de komende tijd) kan nog en er kunnen AW cabs geregeld worden voor 425 pond!!!
 
Iemand ervaring hier mbt monitoren en spanning?
of zowiezo met het demonteren van een Astro?
elektrotechnisch ben ik verre van en ik heb liever geen rook uit mijn oren als ik eraan begin...
dus tips zijn welkom!

:)
 
De monitor kun je er zo uithalen, alleen even oppassen dat je ze wel bij de beugels vastpakt altijd en alle kabels los zijn gekoppeld.
 
thnx,
en dan nog een vraagje aan Astro Ken(ners) voor als ik ooit een 24khz game binnenhaal, hoe switch ik naar 24khz?
 
@ Mildoe: Gloednieuwe Taito Viewlix voor 2995 pond. Voor eind maart kun je hem nog bestellen via Tone van KC.
 
Back
Top