What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores "Daytona USA" EMU/PSN/XBL/Model 2

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ligt het aan mij of ziet de besturing er erg worrying uit...?

zien we over 3 dagen :mrgreen:
ps, denk dat het handig is om nu alvast geld op je us account te zetten.

Lijkt een beetje of wat zenuwachtig wordt gestuurd met de analog stick op de controller. Niet zo vreemd, zo veel controle heb je niet met dat kleine stickje. Check maar eens deze video van de Arcade Daytona USA met dezelfde 'jagged' controls. Gespeeld op emulator. Mooi om the zien dat de port EXACT hetzelfde is. Let maar eens op de details, zoals de auto die heel even remt voor de rolling start, het 'ACCEL ON' vlak voordat je zelf aan de bak mag, etc.

Kan ik trouwens de game op een PAL PS3 downloaden uit de US PSN? Of moet ik dan een US PS3 hebben?

Pal ps3 gaat prima werken, zal dinsdag mn gegevens rondsturen

jiggymf":33fmfl43 said:
Pal ps3 gaat prima werken, zal dinsdag mn gegevens rondsturen

Wat zeg ik nou.. PAL.. ik heb een JP NTSC Playstation 3.. zal dan ook wel werken :-) ZIN IN!!!!!!!

Nog 1 dag!!!!!

Funds added en Accountgegevens verzonden naar degenen wie ik het beloofd had.

For two weeks only (until November 8th), we are giving away our DAYTONA USA retro theme as gift with purchase. DAYTONA USA is also part of this month’s PlayStation Plus program. For Plus members, we are giving away a free theme and retro car avatars

jiggymf":38us0sms said:
Nog 1 dag!!!!!

Funds added en Accountgegevens verzonden naar degenen wie ik het beloofd had.

Thanks Jiggster!

Zal het vanavond checken, moet ook tot laat vandaag.

Iemand? Ben ook wel benieuwd eigenlijk. ps3 staat in de opslag. Mits dit wat is haal ik ´m er weer uit. Maar sowieso nog een eeuw wachten op de psn versie. Ben benieuwd!

Heb net even online gekeken op us.playstation.com, maar daar staat niks op. Ook niet bij upcoming releases.. da's wel weird. Website loopt achter bij PSN op de PS3 zelf, blijkbaar.. man.. ik heb de PS3 echt bijna nooit aan staan.. weet niet eens of de webversie van de PSN store synchroon loopt met de versie die je op je console opvraagt :-)

We zijn nog steeds aan het wachten tot de PS Store geupdate is :(

Back