What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores "Daytona USA" EMU/PSN/XBL/Model 2

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Beatmaster-P":25mv4nbg said:
hopelijk lukt het met de us versie! ik ga even kijken hoe je online psn points koopt.

Ik koop m wel, 5 mensen kunnen een game van 1 account activeren, geef ik je het account wel als ik m gekocht heb.
Dan kunnen nog 3 mensen m van mijn account downloaden en activeren.
Er staat verder niks op mijn US account dus no problemo

Ik heb op pagina 1 alvast een setje rules gemaakt, als je hierop op/aanmerkingen hebt schroom dan niet, ik heb zomaar wat opgeschreven. Ik heb het niet erg strak gehouden, zodat lekker veel mensen kunnen meegamen.

Nu er meer mogelijkheden komen met PSN/XBL releases en emulatie van racegames zal ook ik van wat andere games een High Scores topic aanmaken/bijhouden als daar interesse voor is (Scud Race, Daytona USA 2, Sega Rally 2 etc ?).

Last but not least.
Pascal.
BRING
IT
ON!
:mrgreen:

Allright, tijd toegevoegd, je bent de eerste (pics is nog niet zo van belang, het zijn nog geen toptijden en daar ga je zelf nog wel onder komen).

Ik zal vanavond eens kijken, gister ging het in ieder geval voor geen meter ^^
Het driften in bochten door van 4 naar 2 te schakelen en terug moet ik weer even aan wennen, zo lang geleden.

Effe een half uurtje ge-daytona'd.
Gaat nog niet super, maak elke keer wel een paar fuck ups.

Beste total time:

Beste lap time:

Total Time en lap time weer wat kunnen aanscherpen.

Total Time:

Lap Time:

Back