What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores ''CAVE/ARCADE'' Mushihime Sama

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
1 credit/normal:
----------------------------------------------------
1: Almighty: 6,158,690 normal

1 credit/manic:
----------------------------------------------------
1: Joeks: 34,943,105
2: Almighty: 27,382,059
3: Buizerd: 26,290,510



img4228.jpg
 
Even mijn score aangepast :)
Dit is mij nog nooit gebeurd en ging echt als een speer :shock:
img4343o.jpg
 
*usb-verbinding met camera lostrekt en astro weer aanzet*

Hoeveel uren heb je er nu inzitten Marc?
 
Ik denk dat ik momenteel rond de 24/36 uur zit.
Moet wel zeggen dat ik dagen hiervoor gewoon niet voobij level 3 kwam en continue zat te azen op dat extra leven en zoveel mogelijk bommen probeerde te behouden.
Je hebt ze namelijk hard nodig in de latere levels, zeker bij die draken vlak voor eindbaas 4.

Succes Onno! :)
 
Beetje off-topic, beetje ook niet. Maar wilde even zeggen dat ik mijn Mushi pcb heb kunnen testen op een ATX-voeding. Game werkt perfect, dat is alvast een pak van mijn hart. Nu nog een echte psu die het ook allemaal trekt.

Enne, mooie score heb je daar neergezet! En ook al in stage 5 geweest zie ik.
Ik kan nog niet serieus meedoen, heb nog even geen geluid door die ATX-hack, maar komt goed wanneer ik een nieuwe voeding heb.
 
Mooi dat het iedergeval werkt Joeks, nu een andere psu.(ga vandaag voor je kijken)
Zonder geluid is het zeker minder :(
 
Even gecreditfeed tot die draken bij eindbaas 4. Ziet er zo tof uit!

Lvl 3 viel me mee eerlijk gezegd ...
 
Misschien dat ik vanavond even een paar draadjes aansluit zodat ik voorlopig toch geluid heb. Kan Mushi toch niet op de plank laten liggen :)
 
Ik had/heb echt moeite met level 3, vooral aan het einde en het extra leven wilt pakken.Eerst rechter en linkerkant vernietigen en dan pas de kop.
Willen natuurlijk wel fotos zien he 😉
 
Die standaard hi-score is weg gelukkig.



En dan natuurlijk in lvl 3 compleet overlijden. :lol:
 
Wel een lekkere game he?, duik er zo ook eens weer even achter en ook maar even een score op manic plaatsen :twisted:
Schijnt ook makkelijker te zijn las ik op Otaku.
 
Heerlijke game is het.
Gaaf is dat agressief spelen beloond wordt.
Met agressief bedoel ik, kill 'm voordat ze beginnen met vuren. Je hebt het dan "iets rustiger". Bijwerking is dat agressief ook soms risico's nemen betekent. Ook het ophalen van de bonus voorwerpen wordt door de speelstijl beinvloed.
Beetje jammer is dat de puntentelling (ook) leunt op "no miss".
Een miss wordt erg zwaar bestraft in deze game, geen no miss bonus en weg andere bonus componenten.
Bij Galuda is een miss veel minder erg, integendeel zelfs. Meteen weer 250 gems tbv de kakusei modus. de score lijdt daar veel minder onder een miss.

Fijne game, heb mijn persoonlijk record ook scherper gesteld inmiddels.
Maar Galuda is nu weer aan de beurt want Joeks en Buizerd komen eraan ! 😉
 
Eindelijk ook maar eens een score posten! (Initialen BAJ).
Eerst veel Original gespeeld, dat ging niet echt lekker, best pittig.
Kwam niet voorbij 5 miljoen ofzo.

Vandaag serieus Manic gespeeld samen met mijn broer Buizerd (thanks voor de Sega Virtua Stick sinterklaas! :) ) en dat ging echt lekker!
Zeker nog ruimte voor verbetering maar een mooie eerste post vinden we zelf.

004.JPG
 
Zeker mooie score Joeks en Buizerd, zelf nog niet heel veel gespeeld op manic.
Zal de post even aanpassen :)
 
Tnx voor het posten Joeks!

Wat een tof spel, begin het steeds meer te waarderen.
Zou leuk zijn als andere mensen het ook spelen op maniac, zodat ik de score een beetje kan vergelijken.
En anders misschien een goed idee om de volgende poging op normal te proberen.

we zullen zien.
 
Nice!!!

Momenteel speel ik ff New Super Mario, maar je kunt er op rekenen dat ik nog wel even een score ga posten :)
Zal hem ff updaten 1'ste post.

Cheers.
 
Back
Top