What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores ''CAVE/ARCADE'' Futari

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Geen idee of het een top score is ben pas net begonnen.
Score systeem zit echt vele malen beter in elkaar als bij Mushi en je blijft de game gewoon spelen, heerlijk!

Hier mijn eerste score post, kom net voorbij de 3'de boss.

Almighty 1: 90,226,457 normal
Almighty 2: 80.029.447 normal
Almighty 3: 67,140,976 normal

===========================

Buizerd 1: 124,804,098 Maniac
Buizerd 1: 98,643,545 Maniac

img5353e.jpg
 
Nou volgens mij is de PCB dan een stuk makkelijker dan de Xbox 360 port 😉

Ik heb 65 miljoen op original na veel oefenen.
Speel nu meer Maniac, heb sinds gisteren ook beter het score-systeem door. Maniac score is nu 55 miljoen.

PS. Heb je gecheckt of je PCB niet op "easy" staat trouwens? 😉
 
Nou volgens mij is de PCB dan een stuk makkelijker dan de Xbox 360 port
Of ik ben gewoon goed 😉 , moet wel zeggen dat ik op de pcb versie hoger scoor dit i.vm met klein speel vlak op m'n lcd.
PS. Heb je gecheckt of je PCB niet op "easy" staat trouwens?
Geen idee eigenlijk, zal het eens checken.
 
staat gewoon op normal.

zal de 360 versie eens spelen en vergelijken.
 
Was maar een grapje hoor, ik geloof best dat je gewoon beter bent dan ik in Futari :)
 
joeks":224gmm9g said:
Was maar een grapje hoor, ik geloof best dat je gewoon beter bent dan ik in Futari :)
Weet ik, verwacht gewoon dat jij even over mijn score heenblaast :)
Eingelijk geen idee wat een beetje een goede score is maar we kunnen mooi tegen elkaar opboxen, toch?
 
Ik ga zeker proberen je Original score te verslaan :)
Net bij Maniac mijn hiscore van 55 op 79 miljoen gezet, dat ging wel lekker.
 
nice!

Ook net ff maniac gedaan en dat is ook wel heftig, wel een stukie pittiger en zal eerdaags hier ook eens een score van posten.
Ging vanavond helemaal niet lekker :(
 
pffff,

Wel trots op deze score en was echt pittig.(tot level 4 boss)
img5391j.jpg
 
Mag ik hier mijn high score posten als ik xbox360 versie heb ?
 
SmokinJokerZz":1dc1ycsc said:
Mag ik hier mijn high score posten als ik xbox360 versie heb ?
Van mij wel, volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde.
 
Ik heb ook alleen de Xbox 360 versie. Volgens mij zit er minimaal of geen verschil in qua scoring. Dus ik zou zeggen, posten maar die scores! :)
 
Met Espgaluda2 in het vooruitzicht, wil ik toch nog even m'n score posten van Futari, want wat een vet spel is dat :)

98643545 (Maniac) ,en okal is het te checken via xbl, bij deze een pic om in de sfeer te blijven 😉

4382289021_6fe9585ae2_o.jpg
 
Vette score Buizerd, die staat voorlopig wel ff :)

beginpost aangepast.
 
Ik heb echt advies nodig over het score-system want ik haal bij lange na niet de hier geposte scores.
Kan er ook aan liggen dat ik zo slecht ben dat ik niet eens Novice op een credit kan uitspelen(minimaal 1 continue nodig).
Nee ik speel niet met een joypad.Ik gebruik de hori DOA4 arcadestick met kabel dus daar ligt het niet aan.Spelen voor het blowen heb ik ook gedaan maar dat hielp ook niet echt.
Ik begin echt te geloven dat ik te oud word voor dit.Ik heb wel veel speelplezier ondanks mijn onkunde en dat is wat uiteindelijk echt telt toch?(typische verliezers uitspraak)
 
tnx almighty :) we zullen zien.
ik had zouist weer 98 mil. , lijkt alsof ik geen 100mil mag halen ofzo
zal wel tussen de oren zitten :cry:

@Ratson:
ik gebruik ook de hori stick (andere buttons maar daar zal het niet aan liggen)
blowen doe ik niet :) maar misschien "flowt"dat juist wel beter.

over het punten systeem.. ik zou ook graag tips horen/lezen van mensen. want ik weet ook niet of ik het helemaal snap.

maniac, daar denk ik het punten systeem redelijk te snappen.
je bouwt een combo (max 9999 mutiplier) op en kunt deze "innen"met een succesvolle kill met je laser. hoe meer kogels je canceled, hoe meer punten je krijgt (x multiplier)

dit is wat ik doe:
ik auto fire "C" en probeer zo'n hoog mogelijke chain te krijgen voordat ik Laser (A) gebruik.
in lvl1 : alles autofire, en boss met Laser.
in lvl2 : autofire tot maxout mutiplier
schildpad met laser (max multiplier) zoveel mogelijk kogels cancelen.
terug naar autofire en fingers crossed dat je multiplier weer hoog is bij de Boss. en die dus weer met de laser.*geen bommen
in lvl3: hier sla ik een kruisje, en gaat alle taktiek overboord :lol:


heel verhaal :-) maar dit is het wel een beetje.
ik hoop dat iemand hier iets aan heeft, of op/aanmerkingen/tips heeft.
 
Back
Top